ساخت بیمارستان هسته‌ای بوشهر در مرحله نهایی

۱۳۹۹/۱۱/۰۴ - ۱۰:۴۷:۴۷
کد خبر: ۱۱۲۴۸۴۵
ساخت بیمارستان هسته‌ای بوشهر در مرحله نهایی
اقدامات نهایی برای راه‌اندازی بیمارستان شهدای هسته‌ای بوشهر در حال انجام است و این بیمارستان به‌زودی راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش برنا؛ مدیر منابع فیزیکی و نظارت بر طرح‌های عمرانی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت:  محوطه‌سازی بیمارستان شهدای هسته‌ای بوشهر به مساحت ۸ هزار متر مربع در دست اجرا است و در هفته پیش رو آماده آسفالت خواهد شد و تا پایان هفته آینده نیز به پایان خواهد رسید.

سید حسین حسینی افزود: دستگاه سی‌تی‌اسکن و تمام اقلام زیرساختی بیمارستان خریداری شده و در محل مورد نظر برای نصب مستقر است و در هفته پیش رو نصب و راه‌اندازی خواهد شد. دستگاه اکسیژن‌ساز نیز در فضای مورد نظر قرار گرفته و در روز‌های آینده شرکت سازنده آن را نصب و راه‌اندازی می‌کند.

مدیر منابع فیزیکی و نظارت بر طرح‌های عمرانی علوم پزشکی بوشهر عنوان کرد: حدود ۹۹ درصد کار‌های درون ساختمان تکمیل شده و اقدامات نهایی مثل نصب استیشن‌های پرستاری و کفپوش‌های اتاق‌های عمل و بخش‌های ICU در حال انجام است که در روز‌های آینده به پایان خواهد رسید و داخل ساختمان به لحاظ ابنیه‌ای صددرصد می‌شود.

او ادامه داد: تا پایان هفته آینده کار‌های داخل ساختمان، نصب کفپوش‌ها، تکمیل کانتر‌های پرستاری، به اتمام رسیده و به مرحله نظافت و نصب تجهیزات می‌رسد.

حسینی بیان کرد: قبل از نیمه بهمن تمام ساختمان برای تجهیز در اختیار همکاران معاونت درمان قرار خواهد گرفت که البته همین الان نیز مشکلی برای این کار وجود ندارد. در حال حاضر بخش زیادی از تجهیزات در حال حاضر در بیمارستان انباشت شده که آماده نصب است.

او گفت: دیزل ژنراتور نیز با اعتبار ۱۰ میلیارد تومان خریداری و قرارداد آن با کارخانه سازنده منعقد شده که تا دو هفته آینده نصب و راه‌اندازی خواهد شد.

مدیر منابع فیزیکی و نظارت بر طرح‌های عمرانی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: تجهیزات مربوط به حوادث پرتویی نیز از سوی سازمان انرژی هسته‌ای کشور در حال تهیه و ارسال است.

نظر شما
نظرات
شرکت آریا فلز
|
-
|
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
0
0
شرکت آریا فلز تنها تولید کننده ی نسل جدید چارچوب پهن های فلزی بصورت یکپارچه در دو مقطع خاص به نام های آریا و کلاسیک می باشد،که این مقاطع زیبا دارای ویژگی های خاصی از قبیل:
۱-لولای جدید هفت پارچه که بصورت مخفی نصب می شوند و ضمانت ۵۰ساله دارند
۲-دارای ضد زنگ غرقی که تمامی اجزای چارچوب را پوشش می دهد
۳-قابلیت روکوب چوب را هم دارند
۴-جای قفل آنها بصورت آماده در آورده شده که با همه ی قفل های موجود در بازار قابل استفاده است
۵- از همه مهم تر،این محصولات در ابعاد استاندارد در کمترین زمان آماده ی تحویل می باشند
جهت اطلاعات بیشتر با این شماره تماس حاصل فرمایید
09131403061
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز