آخرین وضعیت کرونا در میان کودکان مازندران

۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۱۰:۴۶:۴۶
کد خبر: ۱۱۲۵۳۸۵
آخرین وضعیت کرونا در میان کودکان مازندران
رئیس اداره روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: از زمان شیوع کرونا تاکنون ۳۳۲ کودک مازندرانی مشکوک به کووید19 بودند که در نهایت پس از انجام آزمایش‌های تخصصی تعداد ۳۹ مورد از این کودکان مبتلای قطعی تشخیص داده شدند.

به گزارش برنا؛ روزهای ابتدایی شیوع ویروس کرونا، با مسایلی که مطرح شده بود نگرانی‌ها در ارتباط با ابتلای این ویروس در بین کودکان وجود نداشت و به همین دلیل هشدارها در این زمینه در میان کودکان آنچنان که باید جدی گرفته نمی‌شد و خیلی زود وضعیت تغییر کرد تا جایی که مواردی از ابتلا در میان کودکان نگرانی‌ها را در این زمینه بالا برد.

دردسرهای کرونایی در میان کودکان کماکان تداوم دارد، درحالی‌که برخی هنوز این موضوع را جدی نگرفتند تخت‌های بیمارستان‌های کودکان تاییدی بر این واقعیت است که لازم است توصیه‌های بهداشتی بیش از گذشته جدی گرفته شود.

سیمین بابایی رئیس اداره روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران در ارتباط با آخرین وضعیت شیوع و ابتلا کرونا در کودکان مازندرانی گفت: از زمان شیوع کرونا تاکنون ۳۳۲ کودک مازندرانی مشکوک به کووید ۱۹ بودند که در نهایت پس از انجام آزمایش‌های تخصصی تعداد ۳۹ مورد از این کودکان مبتلای قطعی تشخیص داده شدند و مراحل درمانی خود را طی کردند.

او افزود: همچنین  تاکنون ۲۶ نوزاد مبتلا به کرونا قطعی از اول شیوع داشتیم که  همه این موارد با حال عمومی خوب مرخص شدند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز