کیت تشخیص کرونای انگلیسی به استان کرمانشاه رسید

۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۱۰:۰۸:۵۶
کد خبر: ۱۱۴۱۳۴۸
کیت تشخیص کرونای انگلیسی به استان کرمانشاه رسید
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اعلام اینکه تاکنون موردی از ابتلا به ویروس کرونای انگلیسی در استان کرمانشاه شناسایی نشده است، گفت: تشخیص این نوع ویروس نیاز به کیت‌های خاصی دارد که این نوع کیت به تعداد محدود تحویل استان شده است.

به گزارش برنا؛ ابراهیم شکیبا، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: به دلیل محدودیت تعداد این نوع کیت‌ها، فقط از افرادی که مشکوک هستند تست گرفته می‌شود.

او با اشاره به اینکه به طور معمول شدت علائم در این نوع بیماران بیشتر است و از طرفی فرد ظرف مدت کوتاهی دچار تشدید علائم می‌شود، توضیح داد که به طور معمول این نوع کرونا در افراد جوان بیشتر دیده می‌شود.

شکیبا تصریح کرد: کرونای انگلیسی پیر و جوان نمی شناسد و همه در معرض خطر هستند، بنابراین تنها راه مقابله پیشگیری و رعایت هرچه بیشتر و دقیق‌تر پروتکل های بهداشتی است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با بیان اینکه باید برای مقابله با کرونای انگلیسی آمادگی کسب کنیم، اظهار کرد: اگر مردم پیشگیری کنند قطعا شاهد اوج گیری کرونا در استان نخواهیم بود.

کرمانشاه یک روز دیگر بدون فوتی کرونا را سپری کرد

رییس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با بیان اینکه در شبانه روز گذشته موردی از فوت در اثر ابتلا قطعی به کرونا در استان ثبت نشده است، گفت: آمارجانباختگان ناشی از کرونا همان هزار و ۴۷۷ نفر ۲۴ ساعت گذشته است.

مهدی محمدی از بستری‌ شدن ۴۷ نفر در شبانه‌روز گذشته با علایم ویروس کرونا خبر داد و افزود: در این مدت ۴۴ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ هم بعد از بهبودی از مراکز درمانی استان ترخیص شدند.

او اضافه کرد: همچنین در شبانه روز گذشته هشت بیماری بستری و ۳۴ بیمار سرپایی جدید مبتلا به کووید ۱۹ در سطح استان شناسایی شدند.

محمدی اظهار کرد: هم اکنون ۱۵۶ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در مراکز درمانی استان کرمانشاه بستری هستند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز