برای اولین بار و همزمان با موج پنجم کرونا در کشور؛

آزمایش کرونا در منزل با همان قیمت آزمایشگاه

۱۴۰۰/۰۴/۲۷ - ۱۰:۱۸:۳۲
کد خبر: ۱۲۰۸۳۰۸
آزمایش کرونا در منزل با همان قیمت آزمایشگاه
شما می‌توانید به راحتی و با سرعت در اپلیکیشن و یا سایت ویزیت به نشانی visit24.ir همه‌ی مراحل انجام تست کرونا در منزل را تنها با چند کلیک طی کنید.

به گزارش برنا، با افزایش تعداد مبتلایان و درگذشتگان کرونایی، کشور عملا وارد پنجمین موج کرونا شده است؛ در چنین شرایطی مجموعه‌ی «ویزیت» کماکان در کنار همشهریان تهرانی است تا دسترسی آن‌ها را به خدمات تشخیصی و درمانی در منزل، تسریع و تسهیل کند.

در همین راستا، اپلیکیشن «ویزیت» به عنوان ارائه‌ دهنده‌ی خدمات تشخیصی و درمانی در منزل، همزمان با موج پنجم کرونا، برای نخستین بار، با کاهش قیمت خدمات خود، تعرفه‌ی انجام آزمایش کرونا (PCR) در منزل را با تعرفه‌ی انجام آزمایش در آزمایشگاه همسان‌سازی کرده است تا شهروندان تهرانی، بدون هیچ دغدغه‌ای و بدون خروج از منزل، آزمایش کرونای خود را با همان قیمت آزمایشگاه در منزل انجام دهند.

مجموعه‌ی «ویزیت» با همکاری معتبرترین آزمایشگاه‌های دارای مجوز در سطح تهران، متخصصان علوم آزمایشگاهی را به منزل شما می‌فرستد تا با دقت در مراحل مختلف روند آزمایش، از نمونه‌گیری تا اعلام نتیجه، پاسخی با اعتبار بالا را به مشتریان ارائه کند. لازم بذکر است پاسخ تست کرونا (PCR) ارائه شده نیز برای مسافرین خطوط هوایی مختلف قابل ارائه است.

امکان ویژه‌ی دیگر «ویزیت» برای همه‌ی همشهریان تهرانی، مشاوره‌ی رایگان تلفنی پیش از انجام آزمایش است. شما می‌توانید با تماس با شماره‌ی ۷۸۱۳۷ بدون واسطه با پزشک صحبت کنید و در خصوص لزوم یا عدم لزوم انجام آزمایش کرونا مشورت بگیرید. مشاوره‌ی رایگان تلفنی ویزیت می‌تواند راهنمای خوبی برای شما باشد تا در صورت ابتلای احتمالی، فرآیند درمان را هرچه‌سریع‌تر آغاز کنید.

شما می‌توانید به راحتی و با سرعت در اپلیکیشن و یا سایت ویزیت به نشانی visit24.ir همه‌ی مراحل انجام تست کرونا در منزل را تنها با چند کلیک طی کنید. با استفاده از کد تخفیف cvd19 می‌توانید درخواست آزمایش خود را با تعرفه‌ی آزمایشگاهی در سایت یا اپ «ویزیت» ثبت کنید. ویزیت مجوزهای لازم را از سازمان نظام پزشکی و وزارت بهداشت دریافت کرده است و هزینه‌ی خدمات مختلف در سامانه‌ی ویزیت نیز، بر اساس تعرفه‌های رسمی وزارت بهداشت است.

شهروندان تهرانی می‌توانند برای استفاده از این امکانات متنوع، با مراجعه با نشانی اینترنتی www.visit24.ir  در وب سایت  «ویزیت» ثبت‌نام و یا اپلیکیشن «ویزیت» را از فروشگاه‌های معتبر مجازی مانند کافه بازار نصب کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز