بهرام عین اللهی :

ثبت نام واکسیناسیون خانواده کادر درمان آغاز شد

۱۴۰۰/۰۶/۲۳ - ۱۴:۰۱:۴۱
کد خبر: ۱۲۳۳۴۹۷
ثبت نام واکسیناسیون خانواده کادر درمان آغاز شد
مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در اطلاعیه ای از باز شدن سامانه نوبت‌دهی واکسیناسیون برای خانواده کادر درمان کشور خبر داد.

به گزارش برنا؛ طبق این اعلامیه افراد ۱۸ سال به بالا از خانواده پزشکان و پرستاران سراسر کشور که کد ملی آنها در اختیار مرکز فناوری اطلاعات وزارت بهداشت قرار گرفته می‌توانند با مراجعه به سامانه salamat.gov.ir بلافاصله محل و زمان تزریق واکسن را انتخاب کنند.

براساس این اطلاعیه، اگر اعضای خانواده هریک از پزشکان یا پرستاران قادر به ورود به سامانه salamat.gov.ir نبودند لطفا با مراجعه به سایت سازمان نظام پزشکی/پرستاری اطلاعات خانواده خود را تکمیل فرمایند. چند روز پس از این کار، قادر به ثبت‌نام از طریق سامانه نوبت‌دهی واکسن خواهند بود.

 وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی روز گذشته (دوشنبه) بر ضرورت واکسینه شدن خانواده های کادر بهداشت و درمان طی یک تا دو هفته آینده تاکید کرد.

بهرام عین اللهی در حاشیه بازدید سرزده از بیمارستان شهید لبافی نژاد، افزود: : یکی از اولویت های وزارت بهداشت این است که خانواده پرسنل بهداشت و درمان را واکسینه کند. افرادی که به صورت مستمر درگیر درمان بیماران کرونایی بودند، ویروس را با خود به خانه برده و تعدادی از افراد خانواده آنها مبتلا شدند در همین راستا، دستور داده شد که وابستگان کادر بهداشت و درمان طی یک تا دو هفته آینده واکسینه شوند.

او اظهار کرد: نزدیک به یک سال و نیم است که کادر بهداشت و درمان در فشار کاری هستند که واکسینه کردن خانواده این عزیزان سبب آرامش خاطر آنها خواهد شد.

 

نظر شما