این گونه حتی پس از ۴۰ سالگی هم اندامی لاغر داشته باشید!

۱۴۰۰/۱۰/۰۴ - ۱۸:۰۱:۲۳
کد خبر: ۱۲۷۸۰۰۳
این گونه حتی پس از ۴۰ سالگی هم اندامی لاغر داشته باشید!
مطالعات جدید نشان داد که افراد با رعایت بعضی از عادت‌های کوچک می‌توانند کالری دریافتی را در رژیم‌ غذایی کاهش دهند و اندامی متناسب داشته باشند.

به گزارش برنا؛ گاهی اوقات افراد در تلاشند که وزن خود را به صورت قابل‌توجهی کاهش دهند، اما به نتایج دلخواه خود نمی‌رسند. همیشه این افزایش وزن به دلیل مشکلات آشکار نیست و بعضی مواقع افراد از این موانع آگاهی ندارند.

برای مثال، افرادی هستند که همیشه در برنامه روزانه خود ورزش می‌کنند و رژیم غذایی بسیار مناسبی دارند، اما تلاش‌های آن‌ها به دلیل انتخاب‌های نادرست کوچک از بین می‌رود. این عادات کوچک می‌تواند بسیار مضر باشد، زیرا افراد به آن‌ها بی‌توجه هستند. در ادامه نظرات چندین متخصص درباره عادات نوشیدنی آورده شده که به افراد کمک می‌کند تا با اجتناب از خوردن آن‌ها بعد از ۴۰ سالگی بدنی لاغر و سالم داشته باشند.

متخصصان تغذیه می‌گویند خامه قهوه بسیار لذیذ است و ایرادی ندارد که مقدار کمی از آن در صبحانه میل شود، اما افراد باید آگاه باشند که خامه قهوه کالری دریافتی در روز را به‌سرعت افزایش می‌دهد. میزان کالری دریافتی خامه قهوه بر بسیاری از مردم پوشیده است. آن‌ها نمی‌دانند که گاهی اوقات تنها با نوشیدن خامه قهوه ۲۰۰ کالری در روز دریافت می‌کنند. در عوض افراد می‌توانند از یک قاشق غذاخوری خامه که ۲۰ کالری دارد و ماده شیرین‌کننده به نام «استویا» استفاده کنند. استویا یا شیرین‌برگ نوعی گیاه شیرین‌کننده است که جایگزین بسیار خوبی برای شکر است، زیرا کالری بسیار کمی دارد.

ترک نوشیدن مقدار زیادی شکر یکی از راه‌های سریع برای کاهش وزن است، زیرا نوشیدنی‌های حاوی قند اضافی باعث افزایش قند خون می‌شود و قند کاذب در این نوشیدنی‌ها به احساس گرسنگی غیرضروری کمک می‌کند. مطالعه‌ای در مجله «سیرکولیشن» (circulation) منتشر شد و این مطالعات نشان داد که نوشیدنی‌های شیرین شده با شکر مانند نوشابه‌های گازدار و آب‌میوه‌های غیرطبیعی به صورت مستقیم با چربی اضافی اطراف شکم مرتبط هستند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز