پرفروش ترین برندهای ضد آفتاب

۱۴۰۱/۰۵/۱۲ - ۱۶:۱۸:۲۶
کد خبر: ۱۳۵۹۷۸۸
پرفروش ترین برندهای ضد آفتاب
امروزه با توجه به گسترش ارتباط در شبکه‌های اجتماعی و تأثیر تبلیغات، تمایل به خرید برخی کالاها بسیار بیشتر از کالاهای مشابه شده است. برخی مواقع این انتخاب و خرید بدون در نظر داشتن هیچ‌گونه فاکتوری و تنها به دلیل اعتماد به شخص تبلیغ کننده و تأثیر روانی آن است. اما باید توجه داشت که برای خرید و داشتن محصول در هر زمینه باید ابتدا از آن آگاهی داشت و سپس اقدام کرد.

امروزه با توجه به گسترش ارتباط در شبکه‌های اجتماعی و تأثیر تبلیغات، تمایل به خرید برخی کالاها بسیار بیشتر از کالاهای مشابه شده است. برخی مواقع این انتخاب و خرید بدون در نظر داشتن هیچ‌گونه فاکتوری و تنها به دلیل اعتماد به شخص تبلیغ کننده و تأثیر روانی آن است. اما باید توجه داشت که برای خرید و داشتن محصول در هر زمینه باید ابتدا از آن آگاهی داشت و سپس اقدام کرد. این موضوع به خصوص در مورد محصولات مربوط به سلامت بدن اعم از محصولات پوستی و مویی اهمیت بیشتری دارد و نباید آن را نادیده گرفت.

images_1659520548.jpg

ضرورت محافظت از خود در برابر نور آفتاب

اولین نکته‌ای که پس از گذشت از فصل سرما و رسیدن به فصل تابستان به ذهن تمام افراد می‌رسد، خرید کرم ضد آفتاب و استفاده از آن است. تمام افراد به پوست خود و به خصوص پوست صورت اهمیت بیشتری داده و از آن محافظت می‌کنند، زیرا بیشتر از سایر اعضا در معرض دید و توجه است. اما نباید این نکته را فراموش کرد که آسیب ناشی از نور آفتاب تنها متوجه پوست صورت نیست.

همانند پوست صورت، حفاظت از تارهای مو، پوست دست، پا، گردن و حتی گوش در برابر نور آفتاب نیز از اهمیت زیادی برخوردار است. استفاده از کلاه، مصرف ضدآفتاب در کل بدن، لباس‌های پوشیده‌تر و سایر روش‌های مشابه از جمله راه‌هایی است که می‌توان تمام اعضای بدن را در برابر آسیب‌های نور خورشید مصون نگه داشت.

اطمینان از سلامت پوست با پریم

یکی از برندهایی که کیفیت آن به اغلب مصرف کنندگان ثابت شده و دارای محبوبیت زیادی است، برند پریم است. دلیل این محبوبیت تنوع بالای محصولات ضد آفتاب پریم و توجه به نیاز پوست مصرف کننده و سلیقه اوست. با توجه به این‌که مهم‌ترین نکته در انتخاب یک محصول پوستی و به خصوص کرم ضد آفتاب، توجه به نوع پوست و نیازهای آن است، پریم نیز در طراحی محصولات خود این نکته را درنظر گرفته است.

به همین دلیل علاوه بر تولید محصول برای انواع دسته‌های پوستی، انواع مشکلات پوستی را نیز در نظر گرفته و برای درمان یا کنترل برخی آسیب‌های پوستی نظیر لک، چین و چروک و تیرگی نیز چاره اندیشیده است. ضد آفتاب‌های جوان کننده پریم و یا ژل ضد آفتاب روشن کننده پریم از جمله این محصولات هستند.

ژل ضد آفتاب پریم از جمله پرطرفدارترین محصولات پریم است که علاوه بر محافظت عالی از پوست در برابر مضرات نور خورشید، دارای تأثیری فوق العاده در رابطه با بهبود لک‌های پوستی یا جای جوش و کک و مک است. این ویژگی ضد آفتاب پریم به دلیل وجود ویتامین C در ساختار ترکیبات این محصول است. این محصول هم‌چنین مناسب کسانی است که اهل آرایش هستند. با خرید ضد افتاب پریم و استفاده از آن محصولی خواهید داشت که در نقش پرایمر عمل کرده و زمینه‌ای مناسب را برای استفاده محصولات آرایشی فراهم می‌کند.

 images_1659520558.jpg

محصولات مای، انتخابی برای اکثریت

از آن جایی که محصولات پوستی باید درست و به اندازه استفاده شوند، در غیر این صورت تأثیر لازم را ندارند، پس باید همواره از محصولاتی استفاده کرد که در عین داشتن کیفیت مطلوب، از هزینه معقولی نیز برخوردار باشند. به این دلیل که بتوان از آن‌ها به درستی استفاده کرد و در صورت اتمام بتوان مجدد از آن تهیه کرد. برند مای یکی از برندهایی است که تمام این خصوصیات را دارد. یعنی با وجود این که کیفیت مطلوبی دارد، قیمت محصولات آن نیز مناسب اکثر اقشار جامعه است.

با توجه به این که در این روزها ضد آفتاب، محصولی است که بیشترین استفاده را در میان افراد دارد، باید به این نکته توجه داشت که استفاده کمتر از میزان لازم از این محصول همان نتیجه‌ای را در پی خواهد داشت که استفاده نکردن از ضد آفتاب دارد. مناسب‌ترین میزان استفاده از ضد آفتاب، به اندازه عرض دو انگشت در هر وعده است. توجه داشته باشید که این مقدار باید هر 3-4 ساعت در روز تمدید شود تا نتیجه لازم را داشته باشد. پس با یک حساب سرانگشتی می‌توان تخمین زد که مقدار مصرفی از کرم ضد آفتاب در هر روز، مقدار زیادی است. با توجه به این که در صورت رعایت موارد بالا، محصولات پوستی و به خصوص ضد آفتاب سریعا به اتمام می‌رسد پس نیاز به شارژ مجدد نیز دارد. امروزه با توجه به نرخ بالای محصولات، انتخاب و خرید محصولاتی که مقرون به صرفه باشند کار مشکلی است. اما با جستجو در فروشگاه‌های فروش لوازم مراقبتی و مشاهده قیمت ضد افتاب مای می‌توان به این نتیجه رسید که این برند یکی از مناسب‌ترین گزینه‌ها در میان گزینه‌های موجود است.

با توجه به موارد ذکر شده به این نکته توجه داشته باشید که باید علاوه بر بخش‌های در معرض دید بدن، به بخش‌های دیگر نیز اهمیت داد و با رعایت نکات مراقبتی، از هر لحاظ بدنی زیبا و سلامت داشت و از هرگونه مشکل احتمالی قبل از وقوع پیشگیری کرد.

نظر شما