روش تزریق چربی به روش بادی جت چیست؟

۱۳۹۸/۰۲/۱۶ - ۱۶:۴۷:۳۲
کد خبر: ۸۴۲۸۸۵
روش تزریق چربی به روش بادی جت چیست؟
تزریق چربی به روش به روش بادی جت ،کاشت ابرو و کاشت مو در کلینیک پوست و مو رز طبق آخرین و بهترین فرآیند های علم پزشکی زیبایی در دنیا انجام می پذیرد و علاقه مندان می توانند از طریق ارتباط با این مجموعه حرفه ای از خدماتی یکتا بهره مند شوند.

 به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، تزریق چربی به روش  به روش بادی جت ،کاشت ابرو و کاشت مو در کلینیک پوست و مو رز طبق آخرین و بهترین فرآیند های علم پزشکی زیبایی در دنیا انجام می پذیرد و علاقه مندان می توانند از طریق ارتباط با این مجموعه حرفه ای از خدماتی یکتا بهره مند شوند.

تزریق چربی به روش بادی جت

همانطور که اطلاع دارید این خاصیت طبیعی پوست است که با افزایش سن و گذشت زمان به تدریج نازک و ضعیف شود. همینطور امکان کدر شدن رنگ پوست از نظر ظاهری نیز وجود دارد. به علاوه اینکه کم کم حجم نیز تحت تاثیر قرار می گیرد و چربی های پوست نیز کمتر خواهد شد. تزریق چربی به روش بادی جت در کلینیک پوست و مو رز یکی از روش های نوین و کارا می باشد که به شما فرصتی مجدد برای زیباتر شدن را خواهد داد.

مزایای تزریق چربی به روش بادی جت

این روش بدون هیچگونه دردی انجام می پذیرد.

میزان التهاب و تورم بعد از انجام این روش بسیار پایین است.

استفاده از بی حسی موضعی که در برابر بیهوشی کامل بسیار کم خطرتر می باشد.

نتایج سریع و عالی

ماندگاری بالای این روش به این علت که از چربی های بدن خود فرد استفاده می شود.

عدم ایجاد آلرژی و حساسیت های خاص

تزریق چربی به روش بادی جت چگونه است؟

در تزریق چربی به روش بادی جت پزشک از ناحیه ای از بدن فرد که دارای چربی های اضافی می باشد مانند: شکم، پهلو و ران، آن ها را برداشت کرده و در نواحی کم حجم مورد استفاده قرار خواهد داد. در این شیوه برای برداشت چربی ها از فشار آب استفاده می شود و یکی از مهم ترین مزایای این کار اینست که چربی ها نیاز به سانتریفیوژ یا پاکسازی نخواهند داشت.

استفاده نمودن از فشار آب ملایم در تزریق چربی به روش بادی جت برای برداشت سلول های چربی سبب می شود تا آن ها کاملا سالم و دست نخورده باقی بمانند تا اینکه آسیب دیده یا ذوب شوند. در حقیقت طی این متد بافت های مهم اتصال دهنده سلول های چربی از بین نخواهند رفت.

تزریق چربی به روش بادی جت جهت یک درمان آرام و بدون ایجاد هیچگونه آسیب دیدگی در نظر گرفته می شود. این روش با اعمال بی حسی موضعی همراه است که باعث می شود بسیاری از خطرات به حداقل برسند. سلول های چربی دارای کیفیتی بسیار بالا می باشند و در اندام هایی که از حجم کمی برخوردارند و به مرور زمان لاغر و نحیف شده اند به کار گرفته خواهد شد.

انتظارات از تزریق چربی به روش بادی جت

در روش تزریق چربی به روش بادی جت بیماران هیچ مشکلی در هنگام انتقال سلول های چربی نخواهند داشت. آن ها بدون اینکه ناراحتی ایجاد شود و یا دردی را حس کنند می توانند از مزایای بسیاری برخوردار شوند. مدت زمانی که تزریق چربی به روش بادی جت به طول می انجامد حدود یک ساعت می باشد و جالب است بدانید که فرد می تواند پس از گذشت یک روز فعالیت های عادی روزانه خود را از سر گیرد.

البته باید به این موضوع توجه داشته باشید که تورم و التهاب با اینکه بسیار کم خواهد بود اما تا حدی وجود دارد و پس از دو روز کاملا رفع می شود. جهت جوانسازی و زیباسازی اندام های بدن تزریق چربی به روش بادی جت یکی از بهترین گزینه هایی است که در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد چرا که بسیار ایمن و کم تهاجمی می باشد.

کاشت ابرو

کاشت ابرو همانند کاشت مو می باشد و تقریبا از شیوه هایی مشابه برخوردار هستند. در کاشت ابرو مو ها از نواحی متناسب و همخوان با ابرو های طبیعی برداشته خواهند شد. سپس با استفاده از ابزار های میکرو جراحی که دقت بسیار بالایی دارند فولیکول های مو از هم جدا شده و برای انتقال به ناحیه ابرو آماده سازی می شود. کاشت ابرو پس از مدتی کوتاه سبب رشد مو های طبیعی در این ناحیه خواهد شد و زیبایی منحصربفردی را برای چهره فرد به وجود می آورد.

زاویه کاشت ابرو ها بسیار مهم است و متخصص پوست و مو در هنگام کاشت ابرو ها هر کدام از فولیکول ها را در بهترین زاویه در ناحیه ابرو قرار می دهد. هنگامی که رشد طبیعی ابرو ها آغاز شود هر کدام از مو های کاشته شده در جهت مناسب خود می رویند و بسیار طبیعی همانند ابرو های اولیه فرد به نظر می رسند.

مراقبت های مورد نیاز پس از کاشت ابرو

مراقبت های لازم پس از کاشت ابرو از اهمیت زیادی برخوردار است. پزشک پس از اینکه کاشت ابرو را به اتمام می رساند تمامی دستورالعمل های مورد نیاز برای اجرا را به بیماران گوشزد خواهد کرد. در برخی از مواقع ممکن است نیاز به استفاده از آنتی بیوتیک برای رفع یا جلوگیری از ایجاد عفونت احساس شود. همچنین ممکن است بعضی از دارو های ضدالتهاب برای استفاده مورد نیاز باشد.

ابرو ها پس از گذشت حدودا چند ماه رشد عادی خود را بدست می آورند تا جایی که شما باید آن ها همانند ابرو های اولیه خود ماهی یکبار حتما مرتب نمایید. در واقع مو های جدید در کاشت ابرو رویشی همانند مو های اولیه ابرو را دارا می باشند.

کاشت مو

کاشت مو یکی از فرآیند های زیبایی می باشد که موجب می شود شما مو های بیشتری را در ناحیه خالی سرتان مشاهده کنید. در کاشت مو، مو ها از نواحی ضخیم پوست سر برداشته می شوند و در نواحی کم پشت کاشته خواهند شد.

فرآیند کاشت مو در جهان برای مردان و زنان زیادی انجام می شود. با توجه به اینکه محصولات بی شماری برای رفع معضل ریزش مو در اختیار مصرف کنندگان مختلف قرار می گیرد اما هیچ کدام از آن ها تاثیر خاصی را نشان نمی دهند و تنها چند درصد کم می توانند به تقویت یا رشد مو ها کمک کنند.

کاشت مو و پیوند مو

کاشت و پیوند مو به طور قابل توجهی اثری بیش از استفاده از محصولات استحکام دهنده مو را نمایان خواهد کرد. در هر نقطه از سر امکان دارد که حدود ده یا هشتاد درصد از مو ها دچار ریزش شوند و در افراد طاس ریزش موی صد در صدی به چشم می خورد.

با توجه به شرایطی که افراد دارند و تشخیص پزشک کاشت و پیوند موی طبیعی می تواند برای افراد مختلف انجام شود و نتایج غیرهمسانی را دربر داشته باشد. کاشت مو ممکن است با توجه به برخی از فاکتور ها برای برخی از افراد نتایج مطلوب را به همراه نداشته باشد که پزشک می تواند این موضوع را تشخیص داده و به بیمار اعلام نماید.

کاشت مو برای چه افرادی مناسب نیست؟

افرادی که دچار طاسی گسترده ای شده اند.

افرادی که به علت شیمی درمانی و یا مصرف برخی دارو ها مو های خود را از دست داده اند.

افرادی که دارای ضایعات پوستی عمیق هستند.

هزینه کاشت مو چقدر است؟

بدون شک هزینه کاشت مو که تنها روش دائمی و همیشگی برای داشتن مو هایی زیبا است نمی تواند بسیار کم یا ارزان باشد. شما باید به اینکه توجه داشته باشید که به جای امتحان نمودن روش های بی نتیجه از متدی نوین که مو هایی طبیعی همانند مو های اولیه خودتان را برایتان بازسازی می کند، بهره مند می شوید و این امر بسیار ارزشمند است.

کلینیک پوست و مو رز ارائه دهنده تمامی خدمات پوست و مو و زیبایی با مشاوره کاملا رایگان در تهران می باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز