کمپین آگاهی سازی از سرطان پستان در سراسر کشور برگزار می شود

۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۱۰:۵۵:۰۱
کد خبر: ۹۱۴۸۰۹
کمپین آگاهی سازی از سرطان پستان در سراسر کشور برگزار می شود
موسسه خیریه بهنام دهش پور با هدف افزایش سطح آگاهی جامعه برای ارتقا سلامت بانوان، کمپین ترویج خودآزمایی سرطان پستان را برگزار می کند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ با توجه به فراگیر بودن سرطان پستان در میان بانوان و اهمیت اطلاع رسانی و آگاهی بخشی در این زمینه، موسسه خیریه بهنام دهش پور با همکاری شرکت زرین رویا شاخه محصولات مای لیدی نسبت به برگزاری کمپین خودآزمایی سرطان پستان با شعار چند دقیقه برای یک عمر اقدام کرده است.

این کمپین که از سال ۱۳۹۷ راه اندازی شده است در دومین سال فعالیت خود با رویکرد ترویج خودآزمایی و تاکید بر لزوم توجه منظم و برنامه ریزی شده به سلامت در میان بانوان، به صورت سراسری در کل کشور از ۳۰ مهرماه تا سوم آبان ماه امسال با مشارکت ۱۲ سازمان مردم نهاد با ایجاد ایستگاه های اطلاع رسان نسبت به توزیع و نشر بروشور و محتواهای آموزشی ویژه بانوان اقدام می کند.

از دیگر برنامه های این کمپین گردهمایی بانوان دوچرخه سوار بود که چندی پیش در استادیوم آزادی برگزار شد. ایجاد فضاهای اطلاع رسانی در مسابقه ایران و کامبوج در میان بانوان حاضر در ورزشگاه آزادی نیز از برنامه های این کمپین بود . رکاب زنی تهران تا منطقه آزاد انزلی، مسابقات بسکتبال بانوان در لیگ ۲، برگزاری کارگاه های آموزشی، شناسایی خانواده های دارای سابقه سرطان و آموزش های خودآزمایی و غربالگری به ایشان، توزیع بروشورهای آموزشی همراه با محصولات بهداشتی بانوان در سطح کشور، پاسخ به سئوالات مردم توسط مشاوران از دیگر برنامه های این کمپین می باشد.

تمرکز پیام کمپین امسال، ایجاد عادت در بانوان ایرانی، برای انجام معاینات شخصی منظم ماهیانه است. در این کمپین، از ایده آینه که ابزاری مهم، روزمره و مورد استفاده بانوان است، به عنوان ابزاری حیاتی برای انجام خودآزمایی و تایید سلامتشان استفاده شده است.

علاقمندان برای دسترسی به مطالب آموزشی کمپین آشنایی با شیوه های تشخیص زودهنگام سرطان پستان می توانند به سایت hamebaham.net مراجعه کنند.

0

نظر شما