کمک پزشکان بابلی برای شکست کرونا

۱۳۹۸/۱۲/۲۳ - ۱۰:۳۹:۲۱
کد خبر: ۹۷۷۱۴۵
کمک پزشکان بابلی برای شکست کرونا
دندانپزشکان دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی بابل برای شکست کرونا دست به جیب شده و حدود ۹۴ میلیون تومان به بیمارستان های بابل کمک کردند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ خیرین بابل که در این روزها میدان دار مبارزه با ویروس کرونا هستند در این میان دندانپزشکان دانشکده علوم پزشکی بابل نیز با تهیه اقلام مورد نیاز بیمارستان هایی که بیماران کرونایی در آن بستری می باشند به کمک هم صنفان خود برای شکست این ویروس آمدند.

رئیس دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی بابل گفت:  با مشورت و همفکری و همت اساتید دانشکده و دندانپزشکان بابل جهت تهیه ماسک و لباس برای پرستاران و پزشکان از جان گذشته بیمارستان های بابل، فراخوانی در بین همکاران و همچنین اساتید دانشکده دندانپزشکی به منظور جمع آوری کمک های نقدی اقدام شد.

دکتر احسان  موعودی افزود: در این اقدام مبلغ حدود ۹۴ میلون تومان جمع آوری شد.

وی بیان کرد: در قدم اول تعداد ۵۰۰ عدد ماسک n۹۹ تهیه شد که تحویل بیمارستان روحانی شد.

وی افزود: در قدم بعدی تعداد دو هزار عدد ماسک n۹۹ و۵۰۰ عدد ماسک n۹۵ تهیه شد که بین بیمارستانهای روحانی و یحیی نژاد تقسیم شده است.

وی همچنین بیان داشت: در اقدام سوم تعداد ۲۳۱ عدد لباس ایزوله ضد آب  یک هزار و ۱۰۰ ماسک n۹۹ تهیه شد که ۱۰۹ عدد لباس به بیمارستان روحانی و۱۱۰ عدد لباس ، ۵۰۰ عدد ماسک به بیمارستان یحیی نژاد ، ۱۰۰ عدد ماسک به بیمارستان کودکان امیرکلا و ۵۰۰ عدد ماسک به بیمارستان شهید بهشتی و ۱۲عدد لباس ایزوله به متخصصین اورژانس بیمارستان شهید بهشتی بابل تحویل داده شد.

یمارستان های تابعه دانشگاه علوم پزشکی بابل دارای یکهزار و ۵۰ تخت است که هم اکنون با بستری حدود بیش از ۴۰۰ بیمار مبتلا به ویروس کرونا در بیمارستان های مرحوم میناگر، شهید یحیی نژاد و روحانی بابل با این بیماری دسته و پنجه نرم می کند و چند نفر نیز در این شهرستان جانشان را از دست داده اند.

فرماندار بابل هفته گذشته این شهرستان را با توجه به شیوع ویروس کرونا و  افزایش آمار مبتلایان به این بیماری، وضعیت قرمز اعلام کرد و از مردم خواسته شد از منازل خارج نشوند و نکات بهداشتی را رعایت کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز