فیلم منتشر شده در خصوص بیمار کرونایی در یاسوج صحت ندارد

۱۳۹۹/۰۱/۲۴ - ۱۳:۰۵:۲۹
کد خبر: ۹۸۷۲۸۰
فیلم منتشر شده در خصوص بیمار کرونایی در یاسوج صحت ندارد
روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: فیلم منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر وجود بیمار کرونایی در یکی از مناطق شهر یاسوج صحت ندارد.

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری برنا؛ در روز های اخیر فیلمی مبنی بر حضور یک بیمار کرونایی در منطقه شاهد شهر یاسوج و عبور و مرور وی در خیابان سبب تشویش اذهان عمومی و ترس مردم این شهر شده بود.

سید داریوش حسینی اظهار داشت: در پی تماس های مکرر مردمی مبنی بر حضور یک بیمار مشکوک به کرونا در پارک یکی از خیابان های شاهد شهر یاسوج و اطلاع یافتن از این خبر بلافاصله نیروهای اورژانس موضوع را پیگیری کردند.

وی افزود: آمبولانس ویژه کرونا (مخصوصانتقال بیمار کرونایی) به محل اعزام شد و چند تن از نیروهای انتظامی استان نیز برای تامین امنیت در این منطقه حضور یافتند.

روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: با ارزیابی وضعیت بیمار و اطمینان از مبتلا نبودن وی به بیماری کرونا، با انجام اقدامات حمایتی، این فرد بیمار با آمبولانس معمولی به بیمارستان امام سجاد(ع) شهر یاسوج انتقال یافت.

حسینی تصریح کرد: بر همین اساس، فیلم منتشر شده در  فضای مجازی مبنی بر وجود بیمار کرونایی در این شهر تکذیب می شود.

وی ابراز داشت: پرسنل و کادر بیمارستانی این مرکز بر اساس پروتکل های بهداشتی موظف به رعایت موارد بهداشت محیط و بکارگیری لباس ایزوله در موارد مشکوک هستند.

هم اینک ۴۵ پایگاه امداد جاده ای و هوایی در کهگیلویه و بویراحمد فعالیت دارند که از این تعداد ۴۳ مورد زمینی و ۲ پایگاه نیز هوایی هستند و به صورت ۲۴ ساعته خدمات ارائه می‌کنند.

بر اساس آخرین آمار اورژانس استان، ۲۴۰ نیروی عملیاتی و ۶۰ نیروی ستادی در پایگاه های اورژانس ۱۱۵ کهگیلویه و بویراحمد فعالیت می کنند.

تعداد بیماران مبتلا به کرونا در استان کهگیلویه وبویراحمد تا امروز شنبه ۲۲۳ نفر شامل ۱۱۹ مرد و ۱۰۴ زن است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز