۲ نفر به تعداد مبتلایان ویروس کرونا در استان بوشهر افزوده شد

۱۳۹۹/۰۱/۳۰ - ۱۱:۴۸:۳۱
کد خبر: ۹۸۹۷۹۵
۲ نفر به تعداد مبتلایان ویروس کرونا در استان بوشهر افزوده شد
دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر با اشاره به بهبودی ۱۴۶ بیمار مبتلا به کرونا در استان بوشهر گفت: با تایید آزمایشگاه تشخیص کرونا در بوشهر، ۲ نفر به تعداد مبتلایان این ویروس در استان بوشهر افزوده شد.

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری برنا؛ سعید کشمیری بیان کرد: با افزوده شدن دو نفر به تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در استان بوشهر تعداد بیماران مبتلا به این ویروس در استان تا ظهر روز شنبه ۳۰ فروردین ۱۶۲ نفر شامل ۹۰ مرد و ۷۲ زن است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: از دو بیمار جدیدی که نتیجه آزمایش کرونا ویروس آن‌ها مثبت اعلام‌شده است، یک بیمار از شهرستان بوشهر و یک بیمار از شهرستان عسلویه هستند.

وی اضافه کرد: بیمار جدید ساکن شهرستان بوشهر خانمی ۳۴ ساله و بهورز است که با حال عمومی خوب ترخیص شده و در منزل تحت مراقبت است.

کشمیری ادامه داد: بیمار جدید دیگر آقایی ۴۵ ساله ساکن خرمشهر و شاغل در عسلویه که چهار روز است که از مرخصی برگشته و در بیمارستان در حال سپری کردن دوره درمانی است.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر با بیان اینکه تا امروز ۵۶ نفر با علائم حاد تنفسی در بیمارستان‌های استان بستری هستند گفت: از مجموع بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان (۱۶۲ نفر) تاکنون ۱۴۶ نفر از آنان با حال عمومی خوب ترخیص شده و پنج نفر دیگر نیز در بیمارستان در حال سپری کردن دوره درمانی خود قرار دارند.

وی با اشاره به اینکه مهم‌ترین کمک مردم به حوزه سلامت در خانه ماندن و رعایت نکات بهداشتی است، گفت: مردم تردد نکنند، در خانه بمانند و به سفر نروند، دور همی و مهمانی نروند، توصیه‌های بهداشتی را رعایت و در صورت علامت‌دار شدن به مراکز بهداشتی و درمانی مراجعه و نسبت به قطع زنجیره اقدام کنند.

کشمیری تاکید کرد: در تجمع نگرانی‌هایی وجود دارد، تجمع موجب شعله‌ور شدن کرونا شده و اگر این بیماری گسترش پیدا کنند ممکن است قابل جبران نباشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز