نبود پزشک متخصص، سونوگرافی بیمارستان دیر را به تعطیلی کشاند

۱۳۹۹/۰۲/۲۰ - ۱۲:۲۸:۰۱
کد خبر: ۹۹۹۵۴۳
نبود پزشک متخصص، سونوگرافی بیمارستان دیر را به تعطیلی کشاند
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر استان بوشهر گفت: به دلیل نبود پزشک متخصص بخش سونوگرافی بیمارستان امام هادی(ع) این شهرستان تعطیل و دستگاه‌های بدون استفاده مانده‌است.

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری برنا؛ احمد آخوندی، افزود: ۲دستگاه سونوگرافی مجهز و به روز در این بیمارستان وجود دارد که پیگیر جذب پزشک متخصص برای راه‌اندازی آنها هستیم.

وی اضافه کرد: به دلیل اینکه کمبود پزشک متخصص قراردادی وجود دارد و اگر هم باشد با قیمت بالایی قرارداد می‌بندند، امیدواریم که جذب پزشک با شرایط خوب برای بیمارستان در نظر بگیریم.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر در ارتباط با اقدامات انجام شده پس از افتتاح بیمارستان بیان کرد: با تلاش و پیگیری مسئولان بهداشت و درمان استان و فرماندار شهرستان دیر مشکلات بیمارستان بر طرف شده و دستگاه‌های دیزل ژنراتور، اکسیژن سانترال، رختشویی، تصفیه‌خانه فاضلاب و موارد زیاد دیگر از کارهایی است که برای بیمارستان انجام شده‌است.

بیمارستان ۵۶ تخت خوابی امام هادی شهرستان دیر در ۲۶ اردیبهشت سال ۱۳۹۶ به دست وزیر بهداشت و درمان وقت به بهره برداری رسید.

هم اکنون به علت نبود پزشک متخصص و راه‌اندازی نشدن بخش سونوگرافی بیمارستان دیر بیماران و زنان باردار برای انجام کارهای خود در این زمینه به شهرهای همجوار سفر می‌کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز