آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان سمنان تا ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰

۱۴۰۰/۰۲/۱۲ - ۱۳:۳۹:۲۹
کد خبر: ۱۱۷۳۵۹۳
آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان سمنان تا ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰
آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان سمنان تا 12 اردیبهشت ماه اعلام شد.

به گزارش برنا؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان از افزودن 33 مورد به بستری‌های کرونا در علوم پزشکی سمنان طی شبانه‌روز گذشته خبر داد.

دکتر نوید دانایی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: 33 بیمار جدید مثبت با تشخیص قطعی ابتلا به کووید۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته در مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان بستری شدند.

وی با اشاره به آخرین آمار شیوع بیماری کرونا ویروس اضافه کرد: از ابتدای بروز و شیوع بیماری کرونا تاکنون 25 هزار و 146 مورد مثبت بیماری کرونا بر اساس معیارهای تشخیصی آزمایشگاهی PCR در مجموعه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان شناسایی شده اند.

دبیر ستاد استانی مقابله با کرونا تصریح کرد: در ۲۴ ساعت گذشته و از 11 لغایت 12 اردیبهشت ماه بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، 33 بیمار مثبت جدید مبتلا به کووید۱۹ در شهرستان تابعه دانشگاه و در مراکز درمانی بستری شدند و به‌ این ترتیب مجموع بیماران بستری شده در بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه از ابتدای بروز و شیوع بیماری کرونا ویروس تاکنون به پنح هزار و 912 نفر رسیده است .

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان خاطرنشان کرد: همچنین علاوه بر این 19 هزار و 234 بیمار نیز به صورت سرپایی در بیمارستان‌ها و مراکز تحت پوشش این دانشگاه شناسایی شدند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در پایان گفت: خوشبختانه کل موارد بهبودی و ترخیص بیماران مبتلا به کووید۱۹ از ابتدای بروز و شیوع بیماری در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه به 4959 نفر رسید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز