امروز؛

استاندار سمنان نسبت به شیوع پیک پنجم شیوع کرونا ویروس هشدار داد

۱۴۰۰/۰۴/۱۳ - ۱۲:۰۹:۲۱
کد خبر: ۱۲۰۱۸۷۷
استاندار سمنان نسبت به شیوع پیک پنجم شیوع کرونا ویروس هشدار داد
استاندار سمنان نسبت به اوج گیری مجدد و پیک پنجم شیوع کرونا ویروس در این استان هشدار داد و بر ضرورت تشدید مراقبت ها تاکید کرد.

به گزارش برنا؛ علیرضا آشناگر در نشست استانی مدیریت مقابله با کرونا ویروس در سالن یادگار امام (ره) استانداری سمنان افزود: وضعیت سمنان در مقایسه با استان‌های همجوار در ارتباط سرایت بیماری، مرگ و میر ،بیمار یابی و رعایت دستورالعمل های بهداشتی بهتر است و استان سمنان از حیث شیوع کرونا ویروس وضعیت باثباتی دارد.

وی خاطرنشان کرد: از تلاش و همکاری مردم اخلاقمدار استان سمنان به ویژه بازاریان، کسبه، ادارات، روحانیون معزز و ... که در رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و مدیریت مقابله با کرونا ویروس خوش درخشیدند، نهایت قدردانی را دارم.

وی تصریح کرد: پیک پنجم شیوع کرونا ویروس در چند استان کشور شروع شد و تعدادی از استان های همجوار سمنان براساس رنگ‌ بندی‌های جدید شیوع کرونا ویروس قرمز شدند و اگر مردم رعایت نکنند، استان سمنان هم وارد پیک پنجم شیوع کرونا ویروس خواهد شد.

استاندار سمنان با بیان اینکه اعمال محدودیت‌ها و تشدید اقدامات برای مراقبت از مردم به‌منظور جلوگیری از پیک پنجم در استان انجام می‌شود، گفت: واکسیناسیون به صورت مطلوب در حال انجام است و آمادگی‌های لازم کادر درمان در استان وجود دارد تا در صورت بروز پیک پنجم با مشکل جدی مواجه نشویم.

در رنگ‌بندی جدید شیوع کرونا ویروس، چهار شهرستان سمنان، شاهرود، دامغان و گرمسار در وضعیت نارنجی و چهار شهرستان دیگر استان سمنان در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز