آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان سمنان تا ۱۳ تیر ۱۴۰۰

۱۴۰۰/۰۴/۱۳ - ۱۵:۱۵:۲۲
کد خبر: ۱۲۰۲۰۵۱
آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان سمنان تا ۱۳ تیر ۱۴۰۰
آخرین و جدیدترین امار کرونایی استان سمنان تا 13 تیرماه اعلام شد .

به گزارش برنا؛ نوید دانایی با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت منتهی به یکشنبه، ۱۲ نفر با تست کرونای مثبت قطعی، در مراکز درمانی شهرهای تابعه دانشگاه علوم پزشکی سمنان بستری شدند، تاکید کرد: از ابتدای بروز و شیوع بیماری کرونا تاکنون ۲۸ هزار و ۵۷۸ مورد مثبت بیماری کرونا در شهرهای تابعه دانشگاه شناسایی شده است.

وی با بیان اینکه تعداد کل بستری شدگان کرونایی در سطح شهرستان‌های تابعه دانشگاه علوم پزشکی سمنان از ابتدای شیوع بیماری تاکنون به شش هزار و ۷۳۸ نفر رسیده است، تاکید کرد: ۲۱ هزار و ۸۴۹ بیمار نیز به صورت سرپایی و بدون نیاز به بستری شناسایی شده‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان با بیان اینکه تعداد کل بیماران بهبود یافته در شهرستان‌های تابعه دانشگاه نیز از ابتدای شیوع کرونا تاکنون به پنج هزار و ۵۸۲ نفر رسیده است، بیان کرد: با رعایت بیشتر پروتکل‌های بهداشتی، دوری از تجمعات، شستشوی مداوم دست‌ها و پرهیز از سفرهای غیر ضروری می‌توان میزان ابتلاء را کاهش داد.

دانایی همچنین از واکسیناسیون ۴۴ هزار نفر در مجموعه شهرستان‌های تابعه دانشگاه علوم پزشکی سمنان خبر داد و ابراز داشت: ۳۱ هزار و ۵۰۱ نفر در نوبت اول و ۱۳ هزار و ۱۲۸ نفر نیز در نوبت دوم واکسن کرونا دریافت کردند و گروه سنی ۶۵ تا ۷۰ سال به زودی واکسینه می‌شوند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز