آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان سمنان تا ۲۸ شهریور ۱۴۰۰

۱۴۰۰/۰۶/۲۸ - ۱۴:۴۰:۳۵
کد خبر: ۱۲۳۵۵۸۸
آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان سمنان تا ۲۸ شهریور ۱۴۰۰
آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان سمنان تا 28 شهریورماه اعلام شد .

به گزارش برنا؛ کمیته اطلاع رسانی مدیریت مقابله با کرونا استان سمنان روز یکشنبه اعلام کرد که در فاصله شنبه تا یکشنبه، تعداد ۲۷۱ نفر محتمل به ابتلا به کرونا به بیمارستان های استان سمنان مراجعه کردند.

بنا بر این گزارش در این مدت جمع کل موارد مثبت و مبتلای قطعی به کرونا در استان سمنان ۱۳۸ نفر بود و ۸۳ نفر نیز موارد مثبت سرپایی بودند. ضمن این که ۵۵ نفر نیز در این مدت به جمع بستریان کرونایی استان سمنان اضافه شدند.

هم چنین این کمیته خبر داد که ۳۱ نفر در همین مدت از مراکز درمانی استان سمنان مرخص شدند و هم اکنون جمع کل بستری های کرونایی استان سمنان در روز جاری شامل مبتلایان قطعی و مشکوک ۳۶۰ نفر است.

براساس آخرین رنگ بندی اعلام شده از سوی سامانه ماسک وزارت بهداشت ،درمان و آموزش پزشکی، شهرستان های سمنان، شاهرود، دامغان گرمسار و مهدیشهر در وضعیت نارنجی و شهرستان‌های سرخه، آرادان و میامی زرد کرونایی هستند.

مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته ۳۹۱ نفر دیگر بر اثر کرونا جان خود را از دست دادند و همچنان ۶۷۶۵ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها قرار دارند.

از دیروز(شنبه) تا امروز یکشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۵ هزار و ۹۷۵ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که دو هزار و ۲۰۷ نفر از آنها بستری شدند.

۶ هزار و ۷۶۵ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز