معاون رئیس جمهور: دولت سیزدهم توان خود را برای رفع مشکل اشتغال مضاعف کرده است

۱۴۰۱/۰۲/۲۶ - ۱۵:۳۶:۴۳
کد خبر: ۱۳۲۹۶۷۳
معاون رئیس جمهور: دولت سیزدهم توان خود را برای رفع مشکل اشتغال مضاعف کرده است
معاون اجرایی رئیس جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری گفت: دولت سیزدهم، با کمک به بخش‌های تولید، توان خود را در مسیر اشتغالزایی مضاعف کرده است.

 به گزارش برنا؛ صولت مرتضوی روز دوشنبه در حاشیه بازدید از طرحهای صنعتی غرب استان سمنان در گرمسار به خبرنگاران گفت: کارفرمایان اکنون عزم جزم برای رونق تولید دارند و دولت سیزدهم نیز برای رفع مشکل اشتغال کشور توان خود را مضاعف کرده است زیرا حل مشکل اشتغال با تولید و از راه فعال کردن چرخ اقتصاد حل می شود.   

وی با اشاره به فعال کردن طرحهای صنعتی و غیرصنعتی در استان سمنان از مصوبات سفر رئیس جمهور به این استان در سفر سال گذشته، گفت: این رویکرد در صنعت استان سمنان به خوبی محقق شده است.

مرتضوی تاکید کرد: در همین راستان اکنون ۳۸ واحد صنعتی غیرفعال و نیمه فعال، با برداشته شدن موانع، فعال شدند و اشتغال خوبی ایجاد کردند و مسایل و مشکلات تعداد دیگری از واحدهای صنعتی استان سمنان اکنون در حال بررسی است.

وی بیان کرد: امروز از چند طرح صنعتی که برای توسعه نیاز به کمک داشتند در استان سمنان بازدید کردم که در حوزه تولید روغن خوراکی، صنعت پلی اتیلن و پلاستیک فعالیت داشتند.

معاون اجرایی رئیس جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری در سفر یکروزه به استان سمنان از گرمسار وارد استان شد و مورد استقبال سیدمحمدرضا هاشمی استاندار سمنان قرار گرفت. در ایوانکی از کارخانه کیاپلاستیک مانا، روغن گلبهار ابریشم و پارسیان پلی اتیلن بازدید کرد.

وی در ادامه سفر، ضمن بازدید از سیلوی یکهزارتنی گندم و بزرگراه حرم تا حرم در منطقه ده‌نمک شهرستان آرادان، از جاده سرخه- سمنان نیز بازدید داشت.

مرتضوی در سمنان از بیمارستان کوثر و یکی از فروشگاه های سطح شهر سمنان بازدید کرد و به دیدار حجت الاسلام و المسلمین مرتضی مطیعی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان می رود.

بازدید از کارخانه هفت آسمان، صنایع پاکران و مجموعه تولیدی عقاب افشان در شهرک صنعتی بزرگ سمنان، و حضور در نشست شورای اداری و پیگیری مصوبات سفر آیت الله رئیسی در سالن یادگار امام(ره) استانداری، دیگر برنامه های مرتضوی معاون اجرایی رئیس جمهور در سمنان است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز