مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان سمنان :

استان سمنان دارای پتانسیل های قوی جهت ارائه آموزشهای بازار محور می باشد

۱۳۹۴/۰۱/۱۷ - ۱۱:۰۳:۵۱
کد خبر: ۲۷۵۳۵۶
استان سمنان دارای پتانسیل های قوی جهت ارائه آموزشهای بازار محور  می باشد
اولویتهای آموزش فنی و حرفه ای استان سمنان در سال 94 ، ارائه آموزشهای مهارتی مبتنی بر تولید و فروش خواهد بود.

به گزارشخبرگزاری برنا  استان سمنان، ابراهیم محمودی، مدیرکل اظهارداشت: فنی و حرفه ای نهادی آموزشی و فرهنگی است و در واقع رسالت اصلی آن آموزش می باشد و کلیه کادر اداری در خدمت ارائه آموزش و مهارت به اقشار مختلف جامعه هستند.

وی افزود: پل ارتباطی باید بین آموزش های مهارتی و بازار کار به وجود بیاید و در سال 94  نیز آموزش های مهارتی بازارمحور باید ارائه شود تا از این طریق دغدغه اصلی جامعه یعنی بیکاری و عدم داشتن مهارت از بین رود.

محمودی تاکید کرد : آموزش های فنی وحرفه ای با بستر سازی  و استمرار اشتغال و همچنین کمک به اقتصاد و خانواده ،  تربیت نیروی مهارت آموخته آماده ورود به بازار کار و کاهش آسیب های اجتماعی، زمینه افزایش رفاه اجتماعی ، نرخ مشارکت و بهبود فضای کسب و کار را موجب می گردد .

وی توجه به مزیتهای اقتصادی ، بومی ومحلی نقاط مختلف استان را یکی از شاخصهای اصلی در تدوین برنامه سنواتی مهارت آموزی سال 94 مطرح  و بر توسعه کیفیت آموزش مهارتی و تناسب آن با نیاز بازار کار با رویکرد کاهش نرخ بیکاری تاکید کرد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان سمنان ، تسهیل در ایجاد اشتغال با رویکرد آموزش  تولید را از جمله سیاستهای اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان برشمرد و تصریح کرد :   استان سمنان دارای پتانسیلهای قوی جهت ارائه آموزشهای بازار محور  می باشد که این امر علاوه بر توسعه آموزشهای مهارتی مبتنی بر بازار کار ، ارتقای توان اقتصادی خانواده ها را بدنبال خواهد داشت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز