مدیرکل اوقاف سمنان:

بقاع متبرکه جایگاهی امن برای معرفت بیشتر به دین است

۱۳۹۴/۰۳/۱۹ - ۲۱:۵۰:۴۹
کد خبر: ۲۹۱۰۸۲
بقاع متبرکه جایگاهی امن برای معرفت بیشتر به دین است
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان گفت: بقاع متبرکه در جایگاهی قرار دارند که می‌توانند مردم را به آرامش و معرفت در دین کمک کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از  سمنان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبدالله واحدی با اعلام این خبر افزود: مشکلات فرهنگی و اجتماعی گریبان جامعه را می‌فشارد و مردم با توسل به امامزادگان و بقاع متبرکه می‌توانند به آرامش و کسب معرفت بیشتر در دین برسند.

وی افزود: در راستای  ارج نهادن به باورهای دینی و اعتقادی، امامزادگان و بقاع متبرکه این ظرفیت رادارند تا بخشی از مشکلات فرهنگی و اجتماعی را مرتفع کنند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین واحدی در خصوص جمله مقام معظم رهبری که فرموده‌اند بقاع متبرکه باید به قطب فرهنگی تبدیل شوند، گفت: باید از ظرفیت‌های مردم استان برای ایجاد برنامه‌های فرهنگی در این اماکن استفاده شود تا شاهد اجرایی شدن فرموده مقام معظم رهبری باشیم.

وی تصریح کرد: کمک همه مردم و مسئولین در راستای اعتلای برنامه‌های فرهنگی  امامزادگان و بقاع متبرکه می‌تواند پشتوانه بسیار خوبی برای جلوگیری از آفات فرهنگی و اجتماعی باشد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان در پایان افزود: در اجرای برنامه‌های فرهنگی هیئت‌امنای بقاع متبرکه نقش بسیار مهم و پویا دارند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز