فرماندار سمنان:

سمنان باید بعنوان مقصد گردشگری معرفی شود

۱۳۹۴/۰۳/۳۰ - ۱۳:۴۵:۳۲
کد خبر: ۲۹۳۶۷۷
سمنان باید بعنوان مقصد گردشگری معرفی شود
فرماندار سمنان در اولین سخنان خود بعد از انتصاب بر جایگاه سمنان بعنوان مقصد گردشگری تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان ، صبح امروز فرماندار سمنان در دومین جلسه شواری اداری شهرستان سمنان و آیین معارفه خود ضمن تشکر و قدردانی از تمامی مسوولین ،روسای دانشگاهها و دانشجویان و مردم که در این مدت پیام های تبریک ارسال کردند گفت : سال 94 سال همدلی و همزبانی دولت و ملت است و سالی که مزین به این نام است انتظار ویژه ای از ما است.

وی با ذکر آماری از جمعیت شهرستان سمنان در سال 1335 و مقایسه آن با سال 1390 و با اشاره به اینکه در سال 35 سمنان سی و پنجمین شهرستان پر جمعیت بوده است و حال به رتبه پنجاه و هفتم تنزل پیدا کرده است گفت : باید همگی با هم  برای توسعه شهرستان سمنان همت کنیم زیرا یک دست صدا نخواهد داشت .

سید عباس دانایی گفت : باید از موقعیت استثنایی برای استان سمنان پیش آمده است و حضور دکتر حسن روحانی  و وجود استاندار با تجربه ای چون مهندس وکیلی است استفاده کرد .

دانایی یکی از مهم ترین موضوعات را بحث گردشگری اعلام کرد و گفت :استان سمنان باید بعنوان مقصد گردشگری تعریف شود .

وی افزود : حال که این فرصت به من داده شده است تا در جایگاه فرمانداری سمنان خدمت کنم و این سمت را از اقای سعدالدین دوست عزیزم تحویل گرفتم و این فرصت ها به راحتی به دست نمی آید و ثانیه به ثانیه آن باید با برنامه پیش برد از همگی بخصوص  تجربیات اقای سعدالدین استفاده خواهم کرد تا برنامه ها به سرانجام برسد .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز