رییس اوقاف دامغان:

جلسات قرآن در ماه رمضان با اهتمام ویژه‌ای صورت گیرد

۱۳۹۴/۰۴/۰۲ - ۱۳:۰۴:۰۰
کد خبر: ۲۹۴۴۶۹
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان دامغان گفت: با توجه به نزدیکی ماه مبارک رمضان در تمامی بقا و امامزادگان نسبت به برگزاری جلسات قرآنی اهتمام ویژه‌ای صورت گیرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از  سمنان، حجت‌الاسلام مرتضی میرکو در جلسه برنامه‌ریزی برنامه‌های ماه مبارک رمضان که صبح امروز در محل اداره اوقاف و امور خیریه دامغان برگزار شد، گفت: برنامه‌های ویژه ای در این ماه در تمامی بقای متبرکه دامغان با برنامه‌ریزی بالا و بادقت انجام شود.

وی تأکید کرد: ازآنجاکه مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) بر آموزش علوم مختلف قرآنی تأکید مکرری داشته‌اند، شایسته است در تمامی واحدهای فرهنگی به‌ویژه پایگاه های میقات الرضا نسبت به برگزاری جلسات قرآنی اهتمام ویژه‌ای صورت گیرد.

میرکو گفت: برگزاری جلسات جزء خوانی قرآن کریم در تمامی بقاع متبرکه و امامزادگان دامغان در دستور کار قرار گیرد.

وی ادامه داد: برگزاری کلاس‌های تفسیر قرآن کریم در این ماه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، همچنین سلسله نشست‌های تخصصی و پاسخ‌گویی به مسائل شرعی در این ماه موردتوجه قرار گیرد.

وی گفت: با برنامه‌ریزی مناسب از برکات و فضیلت‌های این ماه برخوردار شویم و در پایان ماه جزء کسانی باشیم که از تمام فرصت‌های موجود در این ماه به‌درستی استفاده کرده‌اند و ذخیره مناسبی برای آخرت خود داشته باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز