مرادی:

توسعه کمی و کیفی سازمان های مردم نهاد مهمترین هدف هیات نظارت استان است

۱۳۹۴/۰۴/۲۱ - ۱۲:۵۸:۲۴
کد خبر: ۲۹۹۰۵۸
توسعه کمی و کیفی سازمان های مردم نهاد مهمترین هدف هیات نظارت استان است
عضو منتخب سازمان های مردم نهاد در هیات نظارت بر سازمانهای مردم نهاد استان سمنان هدف کلان هیات را توسعه کمی و کیفی سمن ها بیان نمود .

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان ؛ عضو منتخب سازمان های مردم نهاد در استان سمنان در نخستین نشست استاندر سمنان و مدیران دستگاههای اجرایی با موسسات مردم نهاد استان سمنان ضمن تشکر از استاندار محترم که با حسن سلیقه ی خویش مدیران سازمانهای مردم نهاد را بعنوان یک قشر موثر پذیرفته اند بیان داشت : با حمایت های استاندار و جناب آقای صادقی فرایند تکامل و تطور سمن ها با سرعت بیشتری در حال طی شدن است .

مرادی با بیان اینکه در راستای توسعه کمی سمن ها میبایست فرایند ثبت موسسات را تسهیل کنیم خواستار پیگیری مسوولین جهت تصویب قانون جامع تشکل ها غیر دولتی شد .

معاون فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان  همچنین توانمند سازی سمن ها، تفویض امور به انان ،اعتماد سازی و جلب مشارکت سمن ها در مشاوره و اجرای سیاست های دولت را از ملزومات توسعه کیفی سمن ها بر شمرد .

عضو هیات نظارت بر سمن های استان رنکینگ و تهیه بندی سمن ها را از دیگر فعالیت های هیات های نظارت در سال گذشته بر شمرد و از تاسیس تعدادی دیگر از سمن ها خبر داد .

وی در پایان خواستار حمایت  استاندار محترم جهت تشکیل اتحادیه نهادهای مدنی جهان اسلام ( انجام ) که پیشنهاد آن توسط استان تهیه گردیده است شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز