رئیس ستاد انتخابات استان سمنان :

عملکرد ما باید منطبق بر قانون باشد

۱۳۹۴/۰۴/۲۴ - ۱۱:۴۹:۳۹
کد خبر: ۳۰۰۰۳۱
عملکرد ما باید منطبق بر قانون  باشد
دومین جلسه ستاد انتخابات استان سمنان با حضور معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری ، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری و اعضای ستاد در محل سالن کوثر استانداری تشکیل شد .

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان،دومین جلسه ستاد انتخابات استان سمنان با حضور معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری ، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری و اعضای ستاد در محل سالن کوثر استانداری تشکیل شد .

در این جلسه میرزائی رئیس ستاد انتخابات استان سمنان بسترسازی برای حضورحداکثری و باشکوه مردم درانتخابات راازمهمترین وظیفه ستادانتخابات استان سمنان برشمرد .

محمدرضا میرزائی با اشاره به فرمایشات حکیمانه مقام معظم رهبری ( مدظله العالی ) در خصوص انتخابات گفت : رهبر فرزانه انقلاب اسلامی پنج محور مهم در خصوص انتخابات بیان داشتند که چهار محور تاکیدات بر بستر سازی  و فراهم کردن حضور مردم در انتخابات است و محور دیگر توجه به اجرای مناسب و قانونمند انتخابات توسط مجریان و برگزارکنندگان انتخابات است که باید این محورها بعنوان اصول مهم مدنظر همه برگزار کنندگان و اعضای ستاد انتخابات استان قرار گیرد .

معاون سیاسی امنیتی استانداری عملکرد ستاد انتخابات و مجریان برگزاری انتخابات رادر چارچوب قانون و مقررات برشمرد و افزود : عملکرد ما منطبق بر قانون باید باشد و آنچه قوانین موجود تصویب نامه و مقررات در خصوص انتخابات وجود دارد برای ما ملاک برگزاری انتخابات است و نباید مغایر قانون و دستورالعمل ها ی حرکتی صورت گیرد.

رئیس ستاد انتخابات استان همچنین در این جلسه از اعضای ستاد خواست برنامه ها ، پیشنهادات و امکانات مورد نیاز را برای برگزاری هر چه بهتر انتخابات در سطح استان برآورد و درجلسه آتی جهت تصمیم گیری اعلام نمایند .

همچنین در این جلسه مطالب و پیشنهاداتی در خصوص صدور کارت هوشمند ملی و برگزاری دوره آموزشی برای دست اندرکاران انتخابات مطرح گردید و بندرآبادی دبیر ستاد انتخابات استان سمنان گزارشی از فعالیتها و اقدامات ستاد انتخابات استان سمنان ارائه نمود .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز