استاندار سمنان خواستار شد :

ارائه آمارهای دقیق به منظور تصمیم گیری جهت ایجاد اشتغال

۱۳۹۴/۰۴/۲۴ - ۱۲:۴۲:۴۸
کد خبر: ۳۰۰۰۶۹
ارائه آمارهای دقیق به منظور تصمیم گیری جهت ایجاد اشتغال
محمد وکیلی درجلسه کارگروه اشتغال بر لزوم ارائه آمارهای دقیق به منظورتصمیم گیری وتصمیم سازی جهت ایجاداشتغال تاکیدکرد .

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان وی آمار را پایه و مبنای تصمیم گیری برشمرد و گفت : برای تصمیم سازی دقیق باید آمارهای واقعی ارائه گردد .

وی با اشاره به اینکه اگر اشتغال موجود حفظ گردد یعنی آن را تولید کرده ایم گفت:  اگر واحدهای تولیدی که زیر ظرفیت کار می کند را به ظرفیت مطلوب برسانیم 100 درصد اشتغال تامین خواهد شد .

استاندار سمنان با بیان اینکه هر سرمایه گذاری ، اشتغال جدید را به دنبال خواهند داشت گفت : باید با شناسایی و رصد تیم های سرمایه گذاری ظرفیتها را برای جذب و جلب سرمایه گذار افزایش دهیم .

وی گفت : دستگاههای اجرایی با توجه به توانمندی ظرفیت و امکانات خود راهکارهای عملیاتی ایجاد اشتغال را برای جذب سرمایه گذاری بیشتر ارائه د هند .

وکیلی خاطر نشان کرد : هیچ قانونی نباید مانع تولید و عامل کند کردن سرمایه گذاری شود همه دستگاهها باید تلاش کنند سرمایه گذاری بیشتری در استان برای ایجاد اشتغال ایجاد شود .

وی اذعان داشت : سازمان فنی و حرفه ای می باید با توجه به نیاز بازار کار آموزشهای لازم را جهت نیروی ماهر ارائه دهد .

استاندار سمنان با اشاره به اشتغال پایدار تاکید کرد با  راهکارهای هزینه صحیح و به جا ، اشتغال پایدار را در روستاها ساماندهی کنیم .

همچنین در این جلسه مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی گزارشی از سند توسعه اشتغال و سامانه رصد و مدیر صندوق کارآفرینی امید گزارشی از عملکرد اقدامات انجام شده پیرامون تسهیلات اشتغال در سال 93 و برنامه های سالجاری ارائه  نمودند .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز