در امامزاده سلطان شاه نظر(ع) شهرستان آرادان برگزار شد:

مسابقه ترجمه جز دوم قرآن کریم

۱۳۹۴/۰۵/۰۱ - ۱۰:۳۶:۱۸
کد خبر: ۳۰۱۷۴۹
مدیر مرکز قرآنی امامزاده سلطان شاه نظر(ع) آرادان از برگزاری مسابقه ترجمه جز دوم قرآن کریم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان، وحید پورچه گفت: به جهت حفظ فضای معنوی شهرستان پس از ایام ماه مبارک رمضان و در راستای ترویج و توسعه فرهنگ قرآن در جامعه، مسابقه ترجمه قرآن کریم با محوریت جز دوم این کتاب الهی، صبح امروز در آستان مقدس امامزاده سلطان شاه نظر(ع) آرادان برگزار شد.

وی با اشاره به این مطلب افزود: چندی پیش نیز مسابقه ترجمه جز اول قرآن کریم در همین بقعه متبرکه برگزارشده بود و درصدد هستیم تا این روند ادامه یابد و با برگزاری این‌گونه مسابقات بتوانیم نقش کوچکی در جهت اشاعه فرهنگ قرآن در جامعه ایفا کنیم.

عضو ستاد نماز جمعه آرادان یادآور شد: این مسابقه به همت مرکز قرآنی این بقعه متبرکه و با همکاری جمعیت هلال‌احمر شهرستان آرادان در رده سنی نوجوانان و جوانان برگزار شد که با استقبال خوبی از سوی فعالان قرآنی این شهرستان همراه بود.

وی خاطرنشان کرد: استمرار و تداوم برنامه‌ها و فعالیت‌های قرآنی در سطح شهرستان موجب انس و الفت مردم با مفاهیم نورانی کلام وحی خواهد شد و چراغ هدایتی برای زندگی روزمره ما محسوب می‌گردد.

پورچه همچنین گفت: با پایان یافتن ایام پر خیروبرکت ماه مبارک رمضان، بایستی این فضای معنوی شکل‌گرفته در سطح شهر حفظ شود و آثار و برکات قرآن در زندگی مردم به‌وضوح، مشاهده شود.

مدیر مرکز قرآنی امامزاده سلطان شاه نظر(ع) شهرستان آرادان تأکید کرد: در راستای منویات و فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی مبنی بر تربیت حافظان وقاریان قرآن کریم در سطح جامعه، ثبت‌نام مرحله چهارم "طرح تربیت حافظان قرآن کریم" با همکاری اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان‌های گرمسار و آرادان آغازشده است و تاکنون تعداد زیادی از جوانان و نوجوانان جهت شرکت در این طرح بزرگ قرآنی اعلام آمادگی و ثبت‌نام کرده‌اند.

وی همچنین گفت: فعالان قرآنی می‌توانند جهت ثبت‌نام و شرکت در طرح تربیت حافظان قرآن، به مرکز قرآنی امامزاده سلطان شاه نظر(ع) و یا به اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان‌های گرمسار و آرادان مراجعه کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز