طی حکمی از سوی استاندار سمنان؛

معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای استانداری سمنان منصوب شد

۱۳۹۴/۰۵/۰۱ - ۱۰:۴۹:۱۰
کد خبر: ۳۰۱۷۵۲
طی حکمی از سوی مهندس وکیلی استاندار سمنان منوچهر صادقی مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری با حفظ سمت بعنوان سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای استانداری منصوب شد .

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان متن حکم بدین شرح است :

به موجب این حکم جنابعالی را با حفظ سمت بعنوان « سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای استانداری » منصوب می نمایم .

نظارت بر انطباق فعالیت های استان با اهداف و خط مشی های توسعه ملی و منطقه ای ، هماهنگی و نظارت بر امور مربوط به سرمایه گذاری داخلی و خارجی ، ایجاد هماهنگی و نظارت بر مسائل اقتصادی به منظور رفع مشکلات موجود ، انجام مطالعات در راستای شناسایی فرصتها ، ظرفیتها  و توانمندیهای استان در امر سرمایه گذاری ، پیگیری و اقدام جهت رفع مشکلات و موانع تولید ، پیگیری جهت دریافت تسهیلات واحدهای تولیدی از صندوق توسعه و بانکها ، پیگیری مطالبات و معوقات بانکها ، توجه جدی به اشتغال خانواده با محوریت اشتغال پایدار در روستاها ، نظارت مستمر و پیگیری در انجام امورات پنجره واحد بمنظور تسریع در کار متقاضیان سرمایه گذاری ، ایجاد رونق اقتصادی و اجرای سیاستهای اقتصاد مقاومتی مورد تأکید رهبر معظم انقلاب، اجرائی و عملیاتی نمودن برنامه های دولت تدبیر و امید در بخشهای اقتصادی بخصوص خروج از رکود، از اهم انتظارات اینجانب است .

امید است ضمن تلاش در جهت ایجاد تعامل با کلیه دستگاههای اجرایی استان و بهره گیری از استعدادها و توانمندی نیروهای لایق و کارآمد در خدمت رسانی بیشتر به مردم شریف استان موفق باشید .

توفیق روز افزونتان را در پیروی از منویات مقام معظم رهبری " مدظله العالی" در جهت پیشبرد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و در راستای برنامه ها و اهداف دولت تدبیر و امید از درگاه خداوند متعال خواستارم. 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز