مدیرکل اوقاف استان سمنان:

آغاز ثبت‌نام سی و هشتمین دوره مسابقات شهرستانی حفظ، قرائت و ترتیل قرآن کریم

۱۳۹۴/۰۵/۰۷ - ۰۸:۰۱:۰۰
کد خبر: ۳۰۳۳۴۶
آغاز ثبت‌نام سی و هشتمین دوره مسابقات  شهرستانی حفظ، قرائت و ترتیل قرآن کریم
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان گفت: این دوره از ثبت‌نام مسابقات در رده سنی بالای 18 سال در شهرستان‌های استان انجام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از  سمنان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبدالله واحدی با اعلام این خبر افزود: ثبت‌نام این دوره از مسابقات از چهارم مردادماه آغاز می‌شود و شرکت‌کنندگان می‌توانند به ادارات اوقاف و امور خیریه شهرستان خودشان مراجعه و اطلاعات بیشتری را کسب کنند.

وی افزود: رشته‌های این دوره از مسابقات حفظ 5، 10، 20، و حفظ کل قرآن کریم است که شرکت‌کنندگان می‌توانند به‌دلخواه در هر رشته شرکت کنند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین واحدی تصریح کرد: به‌جز رشته حفظ 5جزء که تا مرحله استانی برگزار می‌شود بقیه رشته‌ها تا مرحله کشوری و حفظ کل تا مرحله بین‌المللی ادامه پیدا می‌کند.

وی بیان کرد: قرائت ترتیل و قرائت تحقیق نیز جزو رشته‌هایی هستند که در این دوره در بخش قرائت برگزار می‌شوند و به ترتیب تا مرحله کشوری و بین‌المللی  ادامه پیدا می‌کنند.

وی تصریح کرد: رشته قرائت تحقیق همراه با حفظ 3 جزء فقط در مرحله کشوری برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: با توجه به این‌که ظرفیت قرآنی استان بسیار بالاست باید تلاش خود را انجام دهیم تا افراد بیشتری در این دوره ثبت‌نام کنند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان تصریح کرد: همه باید قرآن را در زندگی خود سرلوحه قرار دهیم و مضامین قرآن را در زندگی خود اجرا کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز