بازدید رئیس اداره اوقاف دامغان از عملیات عمرانی امامزاده قاسم(ع)

۱۳۹۴/۰۵/۰۷ - ۰۸:۰۵:۱۰
کد خبر: ۳۰۳۳۴۸
بازدید رئیس اداره اوقاف دامغان از عملیات عمرانی امامزاده قاسم(ع)
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان دامغان از عملیات عمرانی مرمت بنای تاریخی امام‌زاده قاسم(ع) روستای صیدآباد بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان، صبح امروز حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی میرکو از عملیات عمرانی مرمت بنای تاریخی امام‌زاده قاسم(ع) روستای صیدآباد بازدید کرد و ضمن دیدار با هیئت‌امنای امامزاده از نزدیک در جریان روند پیشرفت این پروژه قرار گرفت.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان دامغان گفت: به‌زودی مرمت بنای تاریخی امامزاده قاسم (ع) صیدآباد به اتمام خواهد رسید و شاهد بازگشایی این آستان عظیم الشان به روی زائران پس از مدت‌ها هستیم.

وی ضمن تشکر از هیئت‌امنای امامزاده قاسم(ع) و اداره میراث فرهنگی شهرستان گفت: بی‌شک همکاری و تعامل هیئت‌امنا و اداره میراث فرهنگی با اداره اوقاف و امور خیریه باعث شد، عملیات مرمت امامزاده هم‌اکنون به مراحل پایانی برسد.

میرکو گفت: این آستان مقدس یکی از امامزادگان موجود در طرح ملی میقات الرضا است که با توسعه هرچه سریع‌تر، زمینه خدمت‌رسانی به زائران امام رضا(ع) فراهم می شود.

میرکو گفت: در نظر گرفتن مکانی برای اسکان زائران این آستان مقدس هم یکی از موارد مهمی است که هیئت باید نسبت به این مهم اقدام نماید.

میرکو ادامه داد: تأسیس مرکز فرهنگی قرآنی امامزاده قاسم(ع) باید در اولویت‌های کاری این امامزاده قرار گیرد تا زمینه تبدیل‌شدن امامزادگان به مکان فرهنگی موردنظر مقام معظم رهبری بیش‌ازپیش فراهم شود.

آستان مقدس امامزاده قاسم(ع) در روستای صیدآباد در فاصله 20 کیلومتری جاده دامغان سمنان واقع‌شده است. این امامزاده در یک کیلومتری جاده اصلی تهران مشهد قرارگرفته است.

این آستان مقدس به دلیل قرار گرفتن در جاده اصلی بسیار موردتوجه زائران امام رضا(ع) قرار دارد و این آستان مقدس همه‌روزه میزبان زائران زیادی از سراسر ایران است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز