مدیرکل اوقاف استان سمنان:

امامزادگان و بقاع متبرکه آماده خدمات‌رسانی به مسافرین تابستانی هستند

۱۳۹۴/۰۵/۰۷ - ۱۲:۲۸:۵۵
کد خبر: ۳۰۳۵۱۳
امامزادگان و بقاع متبرکه آماده خدمات‌رسانی به مسافرین تابستانی هستند
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان گفت: امامزادگان و بقاع متبرکه به مسافرین خدمات‌رسانی لازم را انجام می‌دهند.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبدالله واحدی با اعلام این خبر افزود: با توجه به این‌که استان سمنان در مسیر حرم مطهر امام رضا (ع) قرار دارد لازم است که امامزادگان و بقاع متبرکه برای خدمات‌دهی به زائران آماده باشند.

وی تصریح کرد: تعدادی از امامزادگان و بقاع متبرکه‌ای که در طرح ملی میقات الرضا (ع) هستند، باید به تجهیزات بیشتری مجهز شوند تا خدمات بیشتری را به مسافران ارائه کنند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین واحدی اظهار داشت: با توجه به این‌که امامزادگان و بقاع متبرکه بودجه دولتی ندارند لازم است که خیرین در این بخش کمک‌های لازم را انجام دهند.

وی تأکید کرد: تمام تلاش خود را می‌کنیم تا با توجه به عبور مسافرین از استان سمنان، امامزادگان و دیگر بقاع متبرکه را معرفی کنیم.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان افزود: با توجه به عبور مسافرین برنامه‌هایی همچون، اقامه نماز جماعت، پاسخ به شبهات و سؤالات دینی در بقاع متبرکه شاخص استان سمنان اجرا می‌شود.

وی تصریح کرد: برنامه‌های فرهنگی امامزادگان و بقاع متبرکه در طول سال نیز برای مسافران و زائران توسط هیئت‌امنا امامزاده انجام می‌شود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین واحدی گفت: با توجه به این‌که خدمت‌رسانی به مسافران و زائران نوعی از عبادت است، در تلاشیم تا میزبان خوبی برای این عزیزان باشیم.

وی در پایان اظهار کرد: سعی داریم با توجه به برنامه‌های فرهنگی طرح ملی میقات الرضا (ع) و در راستای معرفت افزایی زیارت اطلاعاتی را به مسافرین بدهیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز