به مناسبت هفته ترویج فرهنگ پهلوانی و روز خبرنگاز؛

نشست خبری مدیر کل ورزش و جوانان استان سمنان با اصحاب رسانه برگزار شد

۱۳۹۴/۰۵/۱۲ - ۱۰:۵۸:۲۹
کد خبر: ۳۰۴۹۲۶
نشست خبری مدیر کل ورزش و جوانان استان سمنان با اصحاب رسانه برگزار شد
نشست خبری مدیر کل ورزش و جوانان استان سمنان با اصحاب رسانه به مناسبت هفته ترویج فرهنگ پهلوانی و روز خبرنگار در سالن پذیرایی شبدیز سمنان برگزار شد .

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان ؛ در این نشست مدیر کل ورزش و جوانان استان سمنان به همراه معاونین این اداره کل با اصحاب رسانه به گفتگو پرداختند .

در این نشست که به مناسبت روز خبرنگار و همچنین هفته ترویج فرهنگ پهلوانی در سالن پذیرایی شبدیز سمنان برگزار شد مدیر کل ورزش و جوانان استان سمنان ضمن تبریک روز خبرنگار از رسانه ها خواست تا جایی که می توانند بر تقویت فرهنگ ورزش همگانی تلاش کنند .

وی همچنین با اشاره به میزبانی های ورزش که در استان سمنان بصورت ملی برگزار ش گفت : در آینده مسابقات بین المللی را نیز در استان سمنان شاهد خواهیم بود .

فرزداد فتاحی ضمن ارائه ی گزارشاتی از این مسابقات از برگزاری برنامه ی فرهنگی ورزشی هفته ترویج فرهنگ پهلوانی در  دو شب در پارک شقایق سمنان خبر داد .

در ادامه معاون فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان نیز با اشاره به آماری با این عنوان که 32 در صد استان سمنان را جوانان تشکیل می دهند و باید از این ظرفیت استفاده کرد از فعالیت های موسسات مردم نهاد زیر نظر معاونت جوانان با موضوعات متنوع فرهنگی ، هنری ، ایثار ،نجوم، عکاسی و ...  خبر داد.

وی افزود : استان سمنان در برگزاری جشنواره زوج های جوان در ایران مقام اول و در ترویج فرهنگ پهلوانی جز 6 استان برتر و همچنین طرح هایی چون شبکه آموزشی ارتباطی زوجین و نرم افزار اوقات فراغت بعنوان طرح های ابداعی از استان سمنان بعنوان طرح های برتر معرفی شدند .

همچنین وی از ارائه ی طرحی به نام ایجاد نهادهای مدنی جهان اسلام ( انجام ) با توجه به ظرفیت استان رییس جمهور خبر داد .

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز