معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان :

بعلت شتاب روند تحولات اجتماعی پژوهش ها باید مدام به روز شود

۱۳۹۴/۰۵/۱۴ - ۱۲:۳۲:۴۱
کد خبر: ۳۰۵۶۹۹
بعلت شتاب روند تحولات اجتماعی پژوهش ها باید  مدام به روز شود
معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان گفت : بعلت شتاب روند تحولات اجتماعی پژوهش ها در حوزه جوانان باید مدام به روز شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان ، مرادی معاون فرهنگی و  جوانان اداره کل ورزش و جوانان ستان سمنان  در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان سمنان که در صبح چهارشنبه 14 مرداد در سالن مدیریت بحران استانداری سمنان برگزار شد ضمن خوش آمد گویی به مدیر کل امور استانهای وزارت ورزش و جوانان گفت : استان سمنان طبق آخرین آمار با جمعیت حدود 202000  جمعیت جوان که شامل 32 درصد است و تنوع فرهنگی و شغلی خوبی در آن وجود دارد و  از استانهای جوان کشور به حساب  می آید که این جمعیت رو به کاهش است و باید از ظرفیت های آن استفاده شود .

وی افزود : در سمنان بیش از 60 موسسه مردم نهاد با موضوعات مختلف فعالیت می کنند که تجربه اندوزی بسیار خوبی است تا بتوانند در آینده در حوزه های مختلف و با شناخت توانمندی ها فعالیت نمایند .

مصطفی مرادی ضمن خرسندی از اینکه در استان سمنان دستگاههای اجرایی به مقوله ی جوانان اهمیت می دهند گفت : سیاست گذاری های امور جوانان که در استان به ریاست استاندار و در شهرستانها به ریاست فرمانداران انجام می شود بخوبی در استان شکل گرفته است و فعال است .

مرادی اضافه کرد : در ثبت برنامه های اوقات فراغت در استان سمنان پیشرفت بسیار خوبی ایجاد شده است و تا به حال 3000 برنامه به ثبت رسیده است .

وی با اشاره به اینکه روند تحولات اجتماعی در این دوره از زمان در کشور و به خاطر وسایل ارتباط جمعی و فضاهای مجازی شتابان است گفت : پژوهش ها نیز باید به سرعت به روز شوند .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز