معاون سیاسی امنیتی استانداری سمنان :

در هفته دولت امید و اعتماد مردم را به دولت افزایش دهیم

۱۳۹۴/۰۵/۱۴ - ۲۳:۴۷:۵۸
کد خبر: ۳۰۵۸۴۸
در هفته دولت امید و اعتماد مردم را به دولت افزایش دهیم
معاون سیاسی امنیتی استانداری سمنان: با گرامیداشت شایسته هفته دولت، امید و اعتماد مردم را به دولت افزایش دهیم.

به گزارش خبر گزاری برنا از سمنان ؛ محمد میرازیی معاون سیاسی امنیتی استانداری سمنان در اولین جلسه ستاد گرامیداشت هفته دولت در استان سمنان گفت: با گرامیداشت شایسته هفته دولت و انعکاس هنرمندانه و صادقانه خدمات ارزنده دولت تدبیر و امید، امید و اعتماد مردم را به دولت افزایش دهیم.

اولین جلسه ستاد گرامیداشت هفته دولت در استان سمنان با حضور معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری، سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری و مدیرکل امور اجتماعی استانداری، جمعی از فرمانداران و مدیران دستگاه های اجرایی و مسئولین کمیته های زیرمجموعه ستاد، در محل سالن کوثر استانداری سمنان تشکیل گردد.

محمد رضا میرازیی در این جلسه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان گرانقدر رجایی و باهنر و شهدای دولت، شهیدان رجایی و باهنر را اسوه و الگوی دولتمردان دانستند.  وی از اعضای ستاد گرامیداشت هفته دولت در استان سمنان خواستند با برنامه ریزی و هماهنگی مناسب و تشریک مساعی همه دستگاه های اجرایی، برنامه ای شایسته و درخور شهیدان دولت و گرامیداشت هفته دولت برگزار شود.

معاون سیاسی امنیتی استانداری با اشاره به تحریم های ظالمانه و فشارهایی که توسط دشمن بر مردم و نظام آمد افزود: مردم سربلند ایران همواره با آگاهی در مقابل دشمنان ایستادگی کردند و دولت تدبیر و امید نیز در دوسال اخیر تلاش های زیادی را در عرصه های سیاست خارجی و داخلی انجام داده و شایسته است که این تلاش ها و اقدامات ارزشمند دولت بصورت هنرمندانه و شایسته برای مردم انعکاس داده شود و اطلاع رسانی مناسب تر و امید بخش برای مردم انجام شود.

میرزایی همچنین با اشاره به اینکه هرساله در هفته دولت نسبت به انتخاب کارمند نمونه نیز اقدام می شود اعلام کرد شایسته است امسال نیز در انتخاب کارمند و مدیر بنحو احسن انجام پذیرد

میرزایی همچنین با تاکید بر تشکیل ستادهای شهرستانی به ریاست فرمانداران و با عضویت اداراتی که میتوانند همکاری کنند و تعامل و همکاری با کمیته های زیرمجموعه ستاد گرامیداشت هفته دولت در استان، افزود: خروجی گرامیداشت هفته دولت باید افزایش امید و اعتماد به دولت و نظام باشد.

 

در این جلسه همچنین صادقی سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری و مدیرکل امور اجتماعی استانداری با اشاره به دستاوردهای مهم دولت در سیاست های داخلی بویژه در امور اقتصادی و کنترل تورم و خروج از رکود تورمی، افزود: در حال حاضر آرامش خوبی در بازار ایجاد شده و ابراز امیدواری کرد بواسطه توفیقات دولت در سیاست خارجی و توافق اخیر، اتفاقات بسیار خوبی در عرصه اقتصادی بیفتد.

صادقی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری(مدظله العالی) که عرصه اقتصاد را عرصه جهاد دانسته اند افزود: سیاست های اقتصادی دولت بسیار موفق بوده و به اعضای ستاد توصیه کرد سیاست های اقتصادی دولت را مطالعه نمایند. وی با تاکید بر ارزش سرمایه گذار در عرصه اقتصاد، افزود بازار سرمایه چرخاننده  اقتصاد کشور است.

همچنین در این جلسه کارخایی مدیرکل روابط عمومی استانداری با برشمردن برنامه های هفته دولت، کمیته های زیر مجموعه و تکالیف آنها را تبیین کرد:

طبق گزارش تبیینی کارخایی؛ کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد به مسئولیت صدا و سیمای استان، کمیته کنترل و نظارت بر طرح ها و پروژه ها به مسئولیت معاونت عمرانی استانداری، کمیته تجلیل و تقدیر از کارکنان با مسئولیت معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری و کمیته برگزاری نمایشگاه دستاوردها به مسئولیت معاونت هماهنگی امور اقتصادی چهار کمیته زیر مجموعه ستاد گرامیداشت ستاد انتخابات استان است.

کارخایی خاطرنشان کرد: هفته دولت در استان با حضور استاندار و مدیران دستگاه های اجرایی و مسئولین در گلزار شهدا و امامزاده یحیی در سمنان آغاز و در شهرستان ها نیز با حضور فرمانداران در گلزار شهدای شهر آغاز می گردد.

در ادامه کارخایی برنامه های هفته دولت را تبیین و تشریح نمود و خواستار هماهنگی و تعامل روابط عمومی دستگاه های اجرایی با اصحاب رسانه و مطبوعات در انعکاس خدمات و فعالیت های دولت تدبیر و امید  و افزایش اعتماد مردم به دولت و ایجاد امید و نشاط  اجتماعی شد.

همچنین در این جلسه اعضای ستاد گرامیداشت هفته دولت نیز نقطه نظرات و پیشنهادات خود را ارائه نمودند و تصمیمات لازم برای برگزاری هرچه شایسته تر گرامیداشت هفته دولت اتخاذ گردید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز