رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان خواستار شد:

اهتمام جدی معاون و مدیران برای افزایش سهم بری بخش کشاورزی

۱۳۹۴/۰۵/۱۹ - ۱۰:۰۹:۴۱
کد خبر: ۳۰۶۹۹۶
اهتمام جدی معاون و مدیران برای افزایش سهم بری بخش کشاورزی
جلسه شورای هماهنگی و برنامه ریزی سازمان باحضور کلیه اعضاء و حضور عضو هیئت مدیره شرکت شهرک های کشاورزی وزارت جهادکشاورزی با دستورکار بررسی وضعیت بودجه تملکی بخش کشاورزی، اشتغال ومعارفه سه مدیر جدید در سازمان جهادکشاورزی استان تشکیل شد .

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان ؛حجت الاسلام میرزائیان  مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه درسازمان جهاد کشاورزی استان با اشاره به جایگاه  نماز، ترویج فرهنگ نماز،امر به معروف، نهی از منکر و زکات بیان کرد:ویژگی انسان لایق در هر پست و  مقام این است که حرکت او به سمت جامعه ارزشی و احیاء  ارزش ها با شد و اگر در جامعه  در رابطه با نماز درست عمل شود  به دنبال ان سایر کار ها نیز نظم  و دقت لازم  را خواهد گرفت .

 رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با توجه به میزان اعتبارات تملکی از محل  منابع استانی خواستار اهتمام جدی معاون و مدیران برای افزایش سهم بری بخش کشاورزی  از اعتبارات  ملی شد .

 سید حسن میرعماد گفت: حدود 43میلیارد ریال اعتبارات تملکی  استان در سال جاری جوابگوی پروژه های متعدد  بخش کشاورزی نیست . لذا  لازم است مدیران بخش کشاورزی از سایر ظرفیت ها از جمله تعامل  مناسب با نماینده شهرستان ها، پیگیری لازم  از محل منابع  ماده 180 قانون  داشته  باشند .

 وی در این جلسه تاکید کرد: با توجه به استقرار شعبه شرکت شهرک های های کشاورزی در استان و و وجود بیش از 20 مجتمع  تولیدی نیاز است از طریق جذب  سرمایه گذاران توانمند  فعال سازی  مجتمع ها با جدیت در دستور کار باشد .

رئیس سامان با اشاره به بیش از 2200 اشتغال تعهد شده توسط  بخش کشاورزی در سال 94 خواستار توجه جدی همه بخش ها برای انجام  تعهد فوق  در  استان شد .

 معاون بر نامه ریزی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان بیان کرد:سال گذشته حدود 116میلیارد ریال  از محل منابع ملی اعتبار به سازمان  اختصاص یافت که برای اجرای پروژه های مختلف  هزینه شد .

 خدابخش عرب گفت: در سال جاری نیز 43 میلیارد 320 میلیون ریال از محل اعتبارات تملکی استانی  به بخش کشاورزی اختصاص یافت که پاسخگوی نیاز بخش برای اجرای  طرح ها و پروژه ها نیست .

 در پایان مراسم آقایان  مجیدرضا افشاریان به سمت مدیر شعبه شرکت شهرک  های کشاورزی  استان ، حسین  شاهینی  به سمت  سرپرست  مدیریت  آب و خاک  و امورفنی و مهندسی سازمان و شهرام کردی نیز به سمت مدیر حوزه  ریاست  سازمان منصوب شدند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز