مدیر کل بهزیستی استان سمنان:

رسیدگی به مددجویانی که صدایشان به گوش کسی نمی رسد در اولویت کار ما است

۱۳۹۴/۰۵/۱۹ - ۱۱:۲۶:۴۳
کد خبر: ۳۰۷۰۲۹
رسیدگی به  مددجویانی که صدایشان به  گوش کسی نمی رسد در اولویت کار ما است
مدیرکل بهزیستی استان در اولین جلسه شورای معاونین ، اولویت کاری خود را رسیدگی به مددجویانی دانست که صدایشان به گوش کسی نمی رسد.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ علیرضا ایزدپور در جمع اعضاء شورای معاونین بر تأکید استاندار درخصوص مسئولیتهای خطیر سازمان بهزیستی اشاره کرد و افزود: امیدواریم بتوانیم با خدمت راستین، از عهده وظایف خویش سربلند برآییم.

وی ضمن تقدیر از زحمات 7 ماهه محمد ملکی در مدت تصدی سرپرست بهزیستی استان، پرهیز از افراط و تفریط و اعتدال در کار را برای برنامه ریزی برای آینده و در سطوح مختلف مهم دانست.

مدیرکل بهزیستی همچنین با تبریک روز خبرنگار، هماهنگی رؤسای شهرستانها و اصحاب رسانه و خبرنگاران را در ارائه گزارش عملکرد به شهروندان مهم ارزیابی کرد.

ایزدپور ،کسب مقام نائب قهرمانی توسط ورزشکاران کم توان ذهنی شهرستان دامغان در المپیک ویژه 2015 آمریکا را تبریک گفت و استفاده از توانمندی کلیه معلولین در سطح استان در عرصه های مختلف علمی، ورزشی، فرهنگی و .. را لازم دانست .  

وی همکاری همه معاونتها و مسئولین سازمان را با دفتر ارزیابی عملکرد بهزیستی کشور برای کسب رتبه های درخور شأن سازمان بهزیستی مهم برشمرد و در بخش دیگری از بیانات خود افزود: صرفه جویی در هزینه کرد اعتبارات سازمان و دقت در دخل و خرج هزینه ها امری بسیار مهم است که بایستی حتماً در دستور کار مسئولین و کلیه پرسنل سازمان قرار گیرد.

علیرضا ایزدپور ضمن تأکید به رؤسای شهرستانها و معاونین سازمان برای ارائه تحلیل وضعیت دقیق موجود و تدوین برنامه های کوتاه مدت، میان مدت، و بلند مدت تا پایان سال ظرف دو هفته آتی، خاطرنشان کرد: تبیین چشم انداز، بررسی نقاط قوت و ضعف، فرصتها و تهدیدها و تدوین برنامه ها باید با توجه به اسناد بالادستی و قانون اساسی برنامه ریزی شود.

مطالبه 3% استخدام معلولین، ساماندهی آمار و اطلاعات، افزایش پوشش طرح های غربالگری پیشگیری، رسیدگی و پاسخگویی رؤسای شهرستانها به درخواستها و مطالبات مراجعین و کاهش مراجعه حضوری مددجویان از راههای دور به ستاد بهزیستی و نظارت بیشتر بر واگذاری پرونده های توانبخشی از جمله مطالبی بود که مدیرکل بهزیستی در اولین جلسه شورای معاونین بر آن تأکید کرد.

علیرضا ایزدپور در پایان؛ نظم و انضباط کاری و وفاق و همدلی بین پرسنل سازمان را در ارائه بهتر خدمات بسیار مهم دانست .

نظر شما