استاندار سمنان :

دولت تمام تلاش خود را جهت توانمند سازی مردم انجام خواهد داد

۱۳۹۴/۰۵/۲۴ - ۰۹:۴۸:۰۱
کد خبر: ۳۰۸۱۵۰
دولت تمام تلاش خود را جهت توانمند سازی مردم انجام خواهد داد
استاندار سمنان گفت : دولت تمام تلاش خود را جهت توانمندسازی مردم و ایجاد اشتغال پایدار در شهرهای کوچک انجام خواهد داد .

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان ؛محمد وکیلی استاندار سمنان در سفر یک روزه به شهرستان دامغان مشکلات شهرهای دیباج و کلاته را مورد بررسی قرار داد .

استاندار سمنان در بدو ورود به شهر دیباج با حضور در گلزار شهدای گمنام از مقام شامخ شهیدان تجلیل بعمل آورد .

وی در نشست با امام جمعه ، شهردار و اعضای شورای شهر دیباج گفت : دولت تمام تلاش خود را جهت توانمندسازی مردم و ایجاد اشتغال پایدار در شهرهای کوچک انجام خواهد داد .

ایشان با اشاره به خشکسالی وکمبود نزولات آسمانی گفت : برای رونق کشاورزی در این منطقه باید در مصرف آب کشاورزی مدیریت صحیح شود و با تشکیل شورای کشاورزی مشکل بخش کشاورزی رفع گردد .

مهندس وکیلی با اظهار خرسندی از فعالیت سه تعاونی کشاورزی در منطقه دیباج خاطر نشان کرد : مسئله اشتغال از مهمترین مسائل این شهر است و برای تولید شغل نیازمند  سرمایه گذاری هستیم .

وی افزود : تعاونی های کشاورزی باید در کنار پرداختن به تولید در این بخش به صنایع مرتبط و ایجاد کارخانه های تبدیلی و فرآوری مصوبات کشاورزی توجه نمایند .

ایشان با اشاره به کاهش جمعیت در شهر دیباج در بیست سال گذشته تصریح کرد : شهر دیباج از آب وهوای مطلوب ، زمین های حاصلخیز و شرایط اقلیمی و طبیعی مساعد برای رشد و توسعه برخوردار است ولی نبود اشتغال پایدار و عدم سرمایه گذاری در این بخش دلیل اصلی مهاجرت به شهرهای بزرگ است .

وی افزود : دولت از همه طرحهای اشتغالزا در شهر دیباج  حمایت خواهد کرد .

استاندار سمنان با اشاره به خواست مردم شهر دیباج جهت احداث مرکز بهداشتی و درمانی جدید با وجود تامین زمین مورد نیاز این پروژه را از اولویت طرحهای بهداشتی و درمانی برشمرد و خاطر نشان کرد : اختصاص یافتن بسیاری از خدمات تخصصی و تجهیزاتی در حوزه بهداشت و درمان مستلزم افزایش جمعیت دیباج در آینده است .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز