استاندار سمنان :

دولت از ارائه طرحها که باعث رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال شود حمایت می کند

۱۳۹۴/۰۵/۲۴ - ۰۹:۵۲:۰۴
کد خبر: ۳۰۸۱۵۶
دولت از  ارائه طرحها که باعث رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال شود حمایت می کند
استاندار سمنان گفت : دولت از ارائه طرحهای صنعتی و کشاورزی که باعث رونق اقتصادی منطقه و ایجاد اشتغال شود حمایت می کند .

به گزراش خبرگزاری برنا از سمنان ؛استاندار سمنان در سفر به شهرستان دامغان در نشست با امام جمعه و اعضای شورای شهر کلاته رودبار بیکاری و اشتغال را مهمترین دغدغه های مردم به ویژه در شهرهای کلاته و دیباج عنوان کرد و گفت : دولت ازارائه طرحهای صنعتی وکشاورزی که باعث رونق اقتصادی  در منطقه وایجاداشتغال شودحمایت میکند .

وی با اشاره به اینکه شهر کلاته رودبار دومین عشایر کوچ رو استان را دارد گفت : در خصوص خرید دام از عشایر و تامین علوفه دام در استان هیچ مشکلی وجود ندارد .

وی با تاکید بر بحران آب گفت : ما نباید در این شرایط افزایش سطح کشت داشته باشیم و با توجه به اینکه این منطقه ، منطقه کشاورزی ودامداری است باید تغییر الگوی کشت و آبیاری تحت فشار مورد توجه قرار گیرد .

مهندس وکیلی خاطر نشان کرد : دولت در بخش اشتغال پایدار حمایتهای لازم را خواهد نمود و ظرفیتهایی که در منطقه وجود دارد باید تبدیل به یک فرصت گردد .

وی افزود : دولت یک ثبات اقتصادی در جامعه ایجاد کرده است و به سه موضوع تولید ، اشتغال و جلوگیری از تورم و رکود توجه جدی داشته و آنها را از اولویتهای کاری خود قرار داده است .

ایشان خاطر نشان کرد : باید زمینه های سرمایه گذاری را فراهم نمائیم و این  امر مستلزم شناسایی پتانسیل های موجود در شهرهاست و هر کجا سرمایه گذاری صورت گیرد اشتغال را به دنبال خواهدداشت و این امر موجب جلوگیری از مهاجرت مردم خواهد شد .

استاندار سمنان با اشاره به فعالیتهای مردم در بخش کشاورزی و دامداری در منطقه بر توجه بیشتر و حل مسائل و مشکلات بخش کشاورزی و دامداری تاکید کرد .

در ادامه مهندس وکیلی استاندار سمنان در مراسم دومین یادواره شهدای روستای بادله کوه شرکت نمود .

همچنین افتتاح جاده کلاته به بادله کوه یکی دیگر از برنامه های سفر استاندار به شهرستان دامغان بود این جاده برای افزایش ایمنی  و سهولت در تردد خودروها ایجاد شده که 16 میلیارد ریال برای زیرسازی و آسفالت به طول 14 کیلومتر هزینه شده است .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز