با حضور مسوولان و هنرمندان استان سمنان؛

سینمای سمنان بعد از بازسازی با فیلم محمد رسول الله بازگشایی شد

۱۳۹۴/۰۶/۱۰ - ۱۰:۵۴:۴۵
کد خبر: ۳۱۳۳۵۸
سینمای سمنان بعد از بازسازی با فیلم محمد رسول الله بازگشایی شد
سینما فرهنگ سمنان که به تازگی بازسازی شده است بعد از مدتی تعطیلی با فیلم محمد رسول الله و با حضور استاندار سمنان و معاونین،مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و دیگر مدیران استانی و همچنین بازیگران سمنانی در این فیلم بازگشایی شد .

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ در این مراسم مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان ضمن تبریک بازگشایی سینما فرهنگ شهرستان سمنان و با اعلام خرسندی بابت حضور علی اصغر خطیب زاده و هادی آقا حسینی از بازیگرا ن اهل استان سمنان که در فیلم محمد رسول الله نقش آفرینی کردند پیام مجید مجیدی را که از مونترال و برای حضور بازیگران اهل سمنان نوشته شده بود قرائت کرد .

در این پیام مجید مجیدی با حضور بسیاری از بازیگران و عوامل که در سراسر ایران و جهان در پیش بردن این پروژه مقدس همکاری داشتند اشاره نموده و در آخر از هنرمندان سمنان نیز بصورت ویژه قدردانی نموده بود .

در ادامه این مراسم از بازیگران سمنانی این فیلم تجلیل شد و فیلم به نمایش در آمد .

مدیر سینما فرهنگ سمنان گفت :با آغاز نمایش فیلم "محمد رسول الله" (ص) این سینما در دو نوبت 17 تا 20 و 20:30 تا 23 اقدام به نمایش این فیلم می نماید.

تقی اسماعیلی مدیر سینما فرهنگ سمنان با بیان اینکه فیلم مذکور سه ساعته است اظهار داشت: سینما فرهنگ در نمایش سایر فیلمها در سه سانس 16، 18 و 20 اکران فیلم دارد.

سینما فرهنگ سمنان با قدمتی نزدیک به  43 سال  و دارای 350 صندلی است .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز