گرافیست سمنانی در مسابقه بین المللی پوستر مکزیک فینالیست شد

۱۳۹۴/۰۶/۱۱ - ۱۱:۳۸:۵۵
کد خبر: ۳۱۳۸۰۸
گرافیست سمنانی در مسابقه بین المللی پوستر مکزیک  فینالیست شد
یکی از گرافیست های انجمن هنرهای تجسمی شهرستان سمنان در فهرست فینالیست‌های مسابقه بین المللی پوستر «سگوندا یامادا» در کشور مکزیک قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان،  مسابقه بین المللی پوستر  امسال با عنوان «آیا واقعا می‌دانید که چه چیزی می‌خورید؟!» برگزار شده و نام ایمان یزدان پژوه از فعالان انجمن تجسمی شهرستان سمنان نیز در بین فینالیست ها به چشم می خورد.

انجمن بین المللی «سگوندا یامادا» با همکاری موسسه‌ «صلح سبز مکزیک» و دانشگاه «متروپولیتن» از طراحان سراسر جهان برای شرکت در یک مسابقه‌ بین‌المللی پوستر دعوت کرده است. 

هدف از برگزاری این مسابقه افزایش آگاهی در مورد غذاهای فرآوری شده است. 

پیرو این فراخوان، چهارمین مسابقه‌ بین‌المللی پوستر قصد دارد اطلاعاتی در حوزه اهمیت مصرف غذاهای طبیعی، ارگانیک و مضرات غذاهای فست فود و سریع فرآوری شده را منتشر کند. 

طراحان گرافیک بسیاری از سراسر جهان در این رقابت شرکت کرده‌اند و پس از داوری هیات انتخاب تعداد ۱۰۰ پوستر را انتخاب کرده است. 

از بین این پوسترها ۴۰ اثر برتر و قابل تقدیر انتخاب شده‌اند که در فهرست منتخبین، از کشور ایران بیست و یک نفر حضور دارند که  در بین لیست فینالیست ها نام  ایمان یزدان پژوه از فعالان انجمن تجسمی شهرستان سمنان نیز به چشم می خورد.

نظر شما