رئیس اوقاف مهدی شهر:

سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن کریم شهرستان مهدیشهر برگزار شد

۱۳۹۴/۰۶/۱۴ - ۱۰:۵۹:۰۲
کد خبر: ۳۱۴۶۲۱
رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان مهدیشهر گفت : صبح روز گذشته افتتاحیه مسابقات قرآن کریم در شهرستان مهدیشهر با حضور پور شور متسابقین و آحاد مردم و مسئولین شهرستان آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان، محسن براتی در ادامه با بیان این مطلب که آمادگی متسابقین نسبت به سال گذشته از سطح کیفی بالاتری برخوردار بود اظهار امیدواری کرد با تدابیر و برنامه ریزی انجام شده در مراکز قرآنی در راستای جذب و پرورش نخبگان و علاقه مندان قرآنی شهرستان خواهیم توانست گام موثر و مفیدی در جهت ارتقاء سطح کیفی جامعه قرآنی مهدیشهر داشته باشیم.

وی در ادامه افزود : تعداد شرکت کنندگان در این دوره از مسابقات 450 نفر بوده که در رشته های قرائت تحقیق ، ترتیل ، حفظ ، اذان، دعاخوانی و ابتهال با یکدیگر به رقابت پرداخته و در پایان نفرات برتر مسابقات مشخص شدند.

وی در پایان با اشاره به این نکته که جوایز متسابقین برتر درمراسم اختتامیه ای که در روز شنبه 14/6/94 ساعت 17 در مکان مجتمع تاریخی گردشگری خیل خان برگزار خواهد شد، خاطر نشان کرد: که اختتامیه مسابقات جهت بهره مندی عموم آزاد بوده و حضور پور شور آحاد مردم و مسئولین را خواستار شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز