برگزاری سومین جلسه شورای پژوهش و فناوری اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان

۱۳۹۴/۰۶/۲۱ - ۱۲:۳۲:۵۸
کد خبر: ۳۱۷۵۵۶
برگزاری سومین جلسه شورای پژوهش و فناوری اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان
سومین جلسه شورای پژوهش و فناوری اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان برگزار گردید.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان، در ابتدای این جلسه احسان امینیان دبیر شورای پژوهش و فناوری پس از خوش آمد گویی به اعضای شورا به به تشریح تفاهم نامه های منعقده اداره کل ورزش و جوانان با بنیاد نخبگان و نیروی انتظامی استان سمنان پرداخته و ظرفیت های موجود در این تفاهم نامه ها مورد بحث اعضا قرار گرفت. همچنین از سوی آقای فتاحی مدیر کل، پیشنهاد گردید که درقالب نامه ای کارشناسی، پیشنهاد حمایت بنیاد ملی نخبگان از نخبگان ورزشی ارائه شده و راهکارهای عملیاتی آن پیگیری شود. همچنین تفاهم نامه منعقده با دانشگاه سمنان نیز تکمیل شده و اجرایی شود.

در بخش بعدی جلسه، پروپوزال طرح های پژوهشی ارسال شده به شورای پژوهش و فناوری مورد بحث قرار گرفت و قرار شد پیشنهاد پژوهش «بررسی آسیب شناسانه استفاده از فضای مجازی و تأثیر آن بر ابعاد هویت و دینداری جوانان استان سمنان» پس از اعمال برخی اصلاحات، دیدار حضوری با مجری طرح و ارائه پروپوزال تفصیلی از جانب ایشان، مورد حمایت مالی قرار گیرد. همچنین پیشنهاد طرح پژوهشی «بررسی گرایش به رفتارهای پرخطر و علل موثر بر آن در بین جوانان استان سمنان (فرصت ها و تهدیدها)» نیز در جلسه طرح و جهت بررسی های بیشتر و به عنوان اولویت های بعدی اداره کل به گروه کارشناسی ارجاع داده شد.

به عنوان آخرین دستور جلسه نیز مقرر گردید تا پایان آذر ماه پروپوزال های مرتبط با پایان نامه های تحصیلات تکمیلی جمع بندی شده و از میان آنها تعدادی مورد حمایت قرار گیرد.

نظر شما