سی و ششمین المپیاد ورزشی درون مدرسه ای سمنان برگزار شد

۱۳۹۴/۰۹/۰۸ - ۰۷:۲۵:۴۱
کد خبر: ۳۴۴۶۳۰
سی و ششمین المپیاد ورزشی درون مدرسه ای سمنان برگزار شد
سی و ششمین المپیاد ورزشی درون مدرسه ای شهرستان سمنان در دبیرستان دوره اول دخترانه هجرت سمنان گشایش یافت

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان ؛ سی و ششمین المپیاد ورزشی درون مدرسه ای شهرستان سمنان با زمزمه ی سرود دلنشین وحدت و همدلی در دبیرستان دوره اول دخترانه هجرت سمنان گشایش یافت .

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان سمنان در این المپیاد ضمن قدردانی از برگزاری المپیاد ورزشی درون مدرسه ای در این مرکز آموزشی گفت : امروزه با توجه به کاهش تحرک و فعالیت های جسمانی در میان اقشار مختلف مردم و بویژه دانش آموزان نیاز به برگزاری المپیادها و جشنواره های ورزشی بیش از پیش حس می شود و برگزاری این المپیاد در مراکز آموزشی با هدف اعتلای ورزش و ایجاد زمینه تحرک ، پویایی و تعاون و همکاری در میان دانش آموزان انجام می گردد .

حجت الله یحیائی در ادامه سخنان خود گفت : اجرای روزانه سه المپیاد ورزشی درون مدرسه ای در شهرستان سمنان رکوردی بی نظیر در انجام فعالیت های ورزشی در سطح مدارس استان است که نشان از علاقمندی و استعداد والای دانش آموزان پر تلاش این شهرستان در فعالیت های ورزشی دارد .

ایشان در ادامه از دانش آموزان خواست با حضور فعال در مسابقات ورزشی زمینه ی سلامت و شادابی جسم و جان خود را فراهم آورند

در ادامه این برنامه و پس از رژه تیم های شرکت کننده در این المپیاد چندین برنامه نمایشی و هنری شامل اجرای سرود المپیاد ، طناب زنی ، تکواندو و ... اجرا گردید

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز