مدیر کل آموزش و پرورش استان سمنان :

طرح‌های ارتقای سلامت دانش آموزان در مدارس اجرا می شود

۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۱۵:۳۶:۲۸
کد خبر: ۳۹۸۰۳۱
طرح‌های ارتقای سلامت  دانش آموزان در مدارس اجرا می شود
مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان با اشاره به اهتمام این اداره کل در ارتقای سلامت دانش‌آموزان گفت: طرح‌های ارتقای سلامت دانش‌آموزان در مدارس استان سمنان اجرا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان، محمدرضا جهان در آیین اختتامیه پنجمین جشنواره نوجوان سالم استان سمنان در تالار اجتماعات جمعیت هلال احمر شاهرود اظهار داشت: موضوع سلامت دانش‌آموزان، یکی از اولویت‌های آموزش و پرورش استان سمنان است و در این راستا طرح‌های زیادی در حال اجراست.

وی با اشاره به اینکه باید به سلامت دانش‌‌آموزان در کنار توجه به وضعیت آموزشی و پرورشی آنان توجه شود، تصریح کرد: امروز سلامت دانش‌آموزان در مدارس استان سمنان در دو بعد روحی و جسمی مورد توجه جدی آموزش و پرورش این استان است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان با بیان اینکه رویکرد آموزش و پرورش استان سمنان در حوزه سلامت، پیشگیری محور است تصریح کرد: مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی یکی از مهم‌ترین نیازهای دانش‌آموزان است که در استان سمنان از سوی آموزش و پرورش به خوبی به آن توجه شده است.

جهان با بیان اینکه امروز خطرات جدی از نظر آسیب‌های اجتماعی متوجه دانش‌آموزان کشور است؛ توجه و همکاری بیشتر والدین دانش آموزان را در این زمینه با آموزش و پرورش خواستار شد.

وی افزود: جشنواره نوجوان سالم نیز در همین راستا و به منظور آگاه‌سازی دانش آموزان و والدین آنان نسبت به خطر آسیب‌های اجتماعی برای آینده‌سازان کشور و راه‌های مراقبت در برابر این آسیب‌ها برگزار می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان با اشاره به اینکه در سال گذشته برنامه‌های بسیار مناسب و مؤثری در حوزه آسیب‌های اجتماعی و معاونت تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان سمنان اجرایی شده است از مناسب‌سازی و ایجاد فضای بصری در مدارس، برگزاری المپیادهای ورزشی درون مدرسه‌ای و برنامه‌های حوزه بهداشت جسمی و روانی برای دانش‌آموزان به عنوان بخشی از این برنامه‌ها نام برد.

جهان با اشاره به اینکه خوشبختانه در مدارس استان سمنان مواد معدنی مورد نیاز دانش‌آموزان این استان نیز به صورت خوراکی توزیع شده است از اهتمام رؤسای دانشگاه‌های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی شهرستان شاهرود و استان سمنان در این زمینه قدردانی کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز