مسایل و مشکلات بانوان شهرستان سرخه بررسی شد

۱۳۹۵/۰۲/۱۲ - ۱۵:۵۸:۲۷
کد خبر: ۳۹۹۵۳۶
مسایل و مشکلات بانوان شهرستان سرخه بررسی شد
اولین جلسه بررسی مسائل و مشکلات اجتماعی و فرهنگی بانوان شهرستان سرخه در سال 95 به ریاست فرماندار و با حضورجعفری بخشدار مرکزی و اعضاء در سالن جلسات فرمانداری شهرستان سرخه برگزار گردید.

به گزارش خبرگزای برنا از سمنان، در این جلسه کرمی فرماندار شهرستان سرخه بااشاره به شعار امسال مقام معظم رهبری با عنوان "اقتصادمقاومتی،اقدام وعمل"، اظهار کرد: معنای اقتصاد مقاومتی ریاضت اقتصادی نیست، ما باید به گونه‌ای عمل کنیم که هر فرد کوچک جامعه عاملی برای اجرای اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل باشد.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در جمع کارگران گفت: ایشان با زبانی ساده و گویا راه‌کارها و خط‌نشان اجرا و اقدام اقتصاد مقاومتی را برای همگان تبیین کردند.

وی همچنین گفت: بنا به گفته مقام معظم رهبری معنای اقتصاد مقاومتی این نیست که اگر توانایی ساخت و تولید کالایی را نداشتیم از استفاده از آن محروم شویم، بلکه با تقویت و استفاده از کالاهای موجود و ساخت داخل تولید ملی را تقویت بخشیم.

کرمی باتببین نقش موثر و جامع بانوان در اقتصاد خانواده و جامعه افزود: بانوان ما باید مبنای اقتصاد مقاومتی را در تمام ارکان زندگی و خانواده به کارگیرند.

کرمی‌همچنین افزود: با اجرای صحیح و کامل اقتصاد مقاومتی،اقدام و عمل به آن علاوه بر رونق اقتصادی تولید ملی نیز تقویت خواهد شد و چرخ محرک صنعت کشور نیز با سرعت دوچندان به حرکت در خواهد آمد.

در این جلسه مقرر شد تا ارگان‌ها، دستگاه‌های اجرایی و مدیران آنها اولویت‌های کاری خود در حوزه بانوان در سال جدید را جمع‌آوری و تببین کنند.

مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای هم مکلف شد در بحث صنایع دستی و تولیدات خانگی ظرفیت‌ها و نیاز‌ها را پایش کرده و نسبت به ایجاد فضاسازی و بسترسازی مناسب جهت ارتقاء این بخش اقدام کنند

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز