مدیرکل ورزش و جوانان سمنان؛

بیش از ۴۰۰ برنامه فرهنگی و ورزشی در ایام ا... دهه فجر در استان سمنان برگزار می شود

۱۳۹۷/۱۱/۰۹ - ۱۰:۴۳:۲۲
کد خبر: ۸۰۵۹۵۹
بیش از ۴۰۰ برنامه فرهنگی و ورزشی در ایام ا... دهه فجر در استان سمنان برگزار می شود
مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان از برگزاری بیش از 4۰۰ برنامه ورزشی و فرهنگی در ایام الله دهه فجر در استان خبر داد.
به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ مجتبی جانعلی در نشست خبری ویژه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با اصحاب رسانه، با اشاره به برگزاری جلسات متعدد برای اجرای هر چه باشکوه‌تر برنامه‌های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: 410 عنوان برنامه به مناسبت نکوداشت این ایام تدارک دیده شده است.
وی با بیان اینکه تلاش اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان در چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی برگزاری هر چه متفاوت‌تر برنامه‌های این ایام است، افزود: از مجموع 410 برنامه شاخص، 40 برنامه در شهرستان‌ها و مرکز استان اجرا خواهد شد.
جانعلی بیان کرد: پنج برنامه شاخص نیز از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان در نظر گرفته شده که همایش بزرگ ورزشکاران در 12 بهمن، همایش بزرگ ورزشکاران در سالن غدیر، جشنواره بازی بومی محلی استان، جشنواره نگارهای انقلاب و مسابقات کشوری قرآن کریم ورزشکاران جوانان به میزبانی استان سمنانبرگزار خواهد شد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان به امکانات و دستاوردهای پیش و پس از انقلاب شکوهمند اسلامی در حوزه ورزش استان سمنان اشاره و تصریح کرد: قبل از انقلاب اسلامی 39 مجموعه ورزشی در استان سمنانفعال بود که 176 مجموعه به آن اضافه شده و در حال حاضر، 215 مکان ورزشی در سمنان فعالیت دارد.
وی مشارکت بخش خصوصی در ساخت اماکن ورزشی در استان سمنان را پس از انقلاب اسلامی قابل‌ملاحظه اعلام کرد و یادآور شد: پیش از انقلاب هیچ مکان ورزشی توسط بخش خصوصی ساخته نشده بود؛ اما اکنون 416 مکان ورزشی توسط بخش خصوصی ساخته شده و در حال بهره‌برداری است.
جانعلی ادامه داد: همچنین هیچ‌گونه سازمان مردم‌نهادی پیش از انقلاب در استان سمنان فعال نبود؛ اما اکنون 63 سمن سازمان‌یافته در استان سمنان فعال‌ هستند.
مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان با اشاره به اینکه از ابتدای دولت تدبیر و امید 27 پروژه ورزشی در استان سمنان افتتاح شده است، خاطرنشان کرد: سه پروژه عمرانی سالن ورزشی بانوان درجزین، سالن ورزشی دیباج و زمین چمن فوتبال بسطام با پیشرفت فیزیکی 90 درصد تا پایان سال افتتاح می‌شود.
گفتنی است در تاریخ 6بهمن ماه سال جاری نیز با حضور وزیر ورزش و جوانان در شهر آرادان ، 2 زمین چمن مصنوعی این شهر افتتاح و به بهره برداری رسید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز