مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان:

اهالی کشتی با حضور در این عرصه زمینه‌ساز پیشرفت‌های آینده ورزش استان و کشور باشند

۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۱۲:۳۸:۰۲
کد خبر: ۸۱۴۰۶۷
اهالی کشتی با حضور در این عرصه زمینه‌ساز پیشرفت‌های آینده ورزش استان و کشور باشند
مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان گفت : از اهالی کشتی می خواهم با حضور خود در عرصه کشتی، زمینه‌ساز پیشرفت‌های آینده این رشته ورزشی در استان و کشور باشند.
به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ نشست هم اندیشی هیئت کشتی استان به منظور توسعه این رشته ورزشی در استان با حضور جانعلی مدیر کل ، نصیری رئیس گروه فرهنگی اداره کل ، اصغرزاده رئیس گروه ورزش همگانی ، کردی مسئول روابط عمومی ، امیدی مسئول ورزش بانوان ، صادقی رئیس گروه توسعه ورزش قهرمانی ، رهنما رئیس هیئت کشتی استان واعضای هیئت در محل اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان با اشاره به پرطرفدار بودن رشته کشتی گفت: ورزش کشتی با توجه به پیشینه تاریخی خود می توان برای آینده کشتی از تجربیات پیشکسوتان کشتی استان جهت پیشبرد آن استفاده نمود.
وی در ادامه افزود: انتقال این تجربیات از طریق مربیان به ورزشکاران زحمتکش این ورزش امکان پذیر است تا بتوانند در میادین مختلف ورزشی استفاده کنند و بکارگیری آنها باعث افتخارآفرینی کشتی گیران خواهد شد.
مجتبی جانعلی تصریح کرد: باید نشست های مستمر اعضای هیئت کشتی و سایر هیئتهای ورزشی در سطح شهرستان ها به منظور بررسی و پیگیری لازم برای حل مشکلات و دغدغه ها صورت پذیرد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان گفت: امید است در آینده نه چندان دور هیات کشتی استان بتواند با استفاده از ظرفیت شهرستان ها، بهره گیری از نخبه‌ها و گوش شکسته‌های کشتی و استفاده از ظرفیت خیران، حرکت جدی و پرشتابی را به کشتی استان بدهد.
وی با اشاره به اینکه استان سمنان دارای پتانسیل های مستعد ورزشی خوبی است، افزود: اداره کل ورزش و جوانان به دنبال برنامه های مفید و اجرای آن است و از اهالی کشتی سمنان می خواهم با حضور خود در عرصه کشتی، زمینه‌ساز پیشرفت‌های آینده این رشته ورزشی در استان و کشور باشند.
گسترش و پیشرفت ورزش کشتی در استان سمنان از طریق به‌کارگیری مربیان و جذب پرورش استعداد، ایجاد کلاس‌های آموزشی، کارگاه‌های توجیهی و تکمیلی دوره‌های مختلف سنی با رعایت مجوز فدراسیون کشتی، برگزاری مسابقات استان در رده‌های مختلف سنی، اعزام داوران و مربیان استان سمنان به کلاس‌های ارتقای درجه و بالا بردن سطح کیفی از اهم اقداماتی بود که رهنما رئیس هیئت کشتی استان سمنان به آن اشاره کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز