مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان؛

از ظرفیت اصحاب رسانه جهت ترویج ورزش تنیس در جامعه بیشتر استفاده شود

۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۲:۳۶:۰۳
کد خبر: ۸۱۵۰۵۵
از ظرفیت اصحاب رسانه جهت ترویج ورزش تنیس در جامعه بیشتر استفاده شود
مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان گفت : انتظار از رئیس هیئت تنیس این است که به شهرستان های توجه بیشتری را داشته باشد و با حضور در شهرستان ها و تشکیل جلسه با مسئولان هر شهرستان در جهت گسترش امکانات برای این رشته ورزشی تلاش بیشتری نماید.
به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛جلسه هم اندیشی هیئت تنیس استان به منظور راهکارهای چگونگی رشد و توسعه ورزش تنیس در سطح استان و فعالیت های هیئت تنیس در استان با حضور جانعلی مدیر کل ، ایزدبخش معاون ورزش ، نصیری رئیس گروه فرهنگی اداره کل ، اصغرزاده رئیس گروه ورزش همگانی ، کردی مسئول روابط عمومی ، امیدی مسئول ورزش بانوان ، صادقی رئیس گروه ورزش قهرمانی ، قادری رئیس هیئت تنیس استان واعضای هیئت در محل اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان با اشاره به برگزاری جلسات مداوم و منظم هیات‌های شهرستانها با هیات استان ، اظهار داشت: هیچ یک از هیات‌های شهرستان نباید غیر فعال باشد و همچنین با برگزاری مسابقات متنوع به پیشرفت رشته تنیس کمک کند.
وی افزود: انتظار از رئیس هیئت تنیس این است که به شهرستان های توجه بیشتری را داشته باشد و با حضور در شهرستان ها و تشکیل جلسه با مسئولان هر شهرستان در جهت گسترش امکانات برای این رشته ورزشی تلاش بیشتری نماید.
مجتبی جانعلی تصریح کرد : از ظرفیت اصحاب رسانه جهت ترویج ورزش تنیس در جامعه باید بیشتر استفاده شود .
عباس قادری با اعلام اینکه رشته ی تنیس از رشته هاییست که هم ماهیت قهرمانی دارد و هم همگانی، بیان داشت: هم اکنون در بخش قهرمانی با درآیت رییس فدراسیون شاهد رشد خوبی بودیم.
وی در خصوص میزان پیشرفت تنیس استان در سال‌های اخیر گفت: علاوه بر افزایش متقاضیان این رشته در این سال‌ها، از جهت زیرساخت‌ها نیز پیشرفت قابل قبولی داشتیم و در حل حاضر در حال آماده‌سازی 4 زمین تنیس در سمنان و 2 زمین در گرمسار هستیم. در شاهرود نیز با حمایت اداره کل ورزش و جوانان در حال آماده‌سازی 2 زمین دیگر هستیم.
رئیس هیات تنیس استان سمنان ادامه داد: در صورتی که این زمین‌ها به بهره‌برداری برسد، استان سمنان قابلیت تبدیل شدن به قطب تنیس کشور را خواهد شد و مسابقات بزرگ کشوری در این استان میزبانی می‌شوند.
با آغاز فصل تابستان و استقبال خانواده‌ها از رشته‌های ورزشی مختلف، تنیس نیز می‌تواند یکی از این گزینه ها باشد که قادری در این خصوص گفت: بر خلاف تصور عامه مردم، تنیس ورزش گرانی نیست و با تمهیداتی که اندیشیده شده است، خانواده‌ها می‌توانند با کمترین هزینه، فرزندان خود را در این رشته ثبت‌نام کنند.
وی در پایان خاطر نشان کرد: موضوع مهم استعدادیابی در این ورزش به خوبی در استان در حال پیگیری است و علاقمندانی که به این رشته ورود پیدا می‌کنند، در صورتی که مستعد این ورزش باشند، توسط مربیان استان ظرف مدت کوتاهی به بازیکنان قابل سرمایه‌گذاری تبدیل خواهند شد.
رئیس هیات تنیس استان سمنان گفت: امیر عباس ابراهیمی، از ورزشکاران تنیس این استان به رقابت های انتخابی تیم ملی در رده سنی زیر 12 سال دعوت شد
وی همچنین از حضور 65 نفر از سراسر کشور در دوره مربیگری بانوان به میزبانی سمنان اشاره کرد و گفت: این دوره از 27 بهمن شروع شده و تا سوم اسفند ادامه خواهد داشت.

 

 
 
 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز