مدیر کل ورزش و جوانان استان سمنان خبر داد؛

فعالیت ۴۵۸ باشگاه ورزشی سازمان‌ یافته در استان سمنان

۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۴:۴۶:۴۹
کد خبر: ۸۲۰۱۱۳
فعالیت ۴۵۸ باشگاه ورزشی سازمان‌ یافته در استان سمنان
مدیر کل ورزش و جوانان استان سمنان گفت:458 باشگاه سازمان‌یافته در استان سمنان فعالیت دارند.
به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ مجتبی جانعلی در جلسه با موسسین باشگاهای ورزشی استان سمنان با اشاره به فعالیت باشگا‌های متعدد در سطح استان اظهار کرد: دولت برای توسعه ورزش و حمایت از باشگاه های ورزشی و فرهنگی، وظایف خود را در چارچوب مقررات و بر اساس امکانات موجود به نحو مطلوب انجام داده و می دهد.
وی به اهمیت مشارکت بخش خصوصی، خیران و علاقه مندان برای ایجاد باشگاه های فرهنگی و ورزشی اشاره کرد و ادامه داد: ظرفیت های خوبی در استان وجود دارد که با همکاری بخش خصوصی و همراهی مردم، شاهد تحول و توسعه برنامه های ورزشی خواهیم بود.
مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان خاطر نشان کرد: انجام فعالیت های اخلاقی و پرورشی در کنار برنامه های فنی و ورزشی باید همواره به عنوان وظیفه مدنظر مسئولان باشگاه های ورزشی استان باشد که موضوع مهمی است .
وی با اشاره به اینکه در حال حاضر 458 باشگاه دولتی و خصوصی دراستان سمنان مشغول فعالیت هستند، افزود: رویکرد اداره ورزش و جوانان توجه به مباحث فرهنگی، اخلاقی و توسعه ورزش همگانی است و همانند همیشه انتظار ویژه ای برای حضور پرشور باشگاه ها در برنامه ها داریم و از هر باشگاه می خواهیم برنامه های خود را به معاونت ورزشی ارایه دهد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان به مدیران باشگاه ها در خصوص مسائل مختلف از جمله بیمه ورزشی، داروهای نیروزا و غیر مجاز، بیمه مسئولیت مدنی، تمدید مجوز باشگاه، عدم بهره گیری از مربیان فاقد کارت، رعایت شئونات اخلاقی مواردی را یادآور شد.
وی درباره وظایف عمده کمیسیون استانی افزود: رسیدگی به پرونده متقاضیان اخذ موافقت اصولی بدون زمین،موافقت اصولی احداث، تقاضای راه‌اندازی، تغییر مدیریت، افزایش یا حذف رشته‌های ورزشی، بررسی اساسنامه باشگاه‌های دولتی و خصوصی از اختیارات این حوزه است.
جانعلی در پایان گفت: برقراری نظام هماهنگ برای قیمت‌گذاری، ارائه خدمات بهینه ورزشی توسط باشگاهها به ورزشکاران، نظارت بر عملکرد باشگاههای خصوصی و سطح‌بندی آنها، برخورد قانونی با باشگاه‌های متخلف از دیگر وظایف کمیسیون با پشتیبانی کمیسیون اصلی انجام می‌گیرد.
در ادامه مدیران باشگاهها به بیان مشکلات خود پرداختند و خواستار حمایت بیشتر اداره کل ورزش و جوانان از فعالیت باشگاهها شدند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز