سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان سمنان منصوب شد

۱۳۹۷/۱۲/۲۸ - ۱۳:۲۴:۲۱
کد خبر: ۸۲۵۹۷۳
سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان سمنان منصوب شد
طی حکمی از سوی مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان، حسین زیاری به عنوان سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان سمنان معرفی شد.
به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ مجتبی جانعلی مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان با صدور حکمی حسین زیاری را به سمت سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان سمنان منصوب کرد.
در بخشی از حکم سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان آمده است: نظر به تعهد و تجربه جنابعالی در امور اجرایی ،به موجب این ابلاغ از تاریخ 1/1/98 و با حفظ پست سازمانی به عنوان سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان سمنان منصوب می‌ گردید. امید است با اتکا به خداوند منان و بهره‌گیری از کلیه ظرفیت‌های موجود و تعامل مناسب با مقامات محلی و بهره‌مندی از همکاری پیشکسوتان و صاحب نظران در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و اعتلای ورزش و امور جوانان آن شهرستان موفق باشید .
طی مراسمی با حضور جانعلی مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان و جمعی از همکاران اداره کل و اداره شهرستان سمنان "حسین زیاری" به عنوان سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان سمنان معارفه شد.
گفتنی است ، زیاری علاوه بر تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد مهندسی مکانیک، دارای دکترای مدیریت ورزش بوده و از مهمترین سوابق کاری وی می توان به سرپرستی واحد فنی و مهندسی اداره کل ورزش و جوانان استان، عضویت در هیئت مدیره سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری سمنان، مسئولیت مرکز افکار سنجی و رصد شاخص‌های اجتماعی استانداری سمنان و تدریس در دانشگاه های استان اشاره کرد.

 

نظر شما