مدیرکل ورزش و جوانان استان در گفتگو با برنا بیان داشت:

استان سمنان هفته جوان بی نظیری را پشت سر گذاشت/ تنوع برنامه ها با محوریت کمک به سیل زدگان هفته جوان امسال را شاخص کرد

۱۳۹۸/۰۲/۰۴ - ۱۵:۰۱:۴۴
کد خبر: ۸۳۸۰۶۲
استان سمنان هفته جوان بی نظیری را پشت سر گذاشت/ تنوع برنامه ها با محوریت کمک به سیل زدگان هفته جوان امسال را شاخص کرد
مدیرکل ورزش و جوانان استان در گفتگو با خبرگزاری برنا از سمنان، به ارزیابی عملکرد این اداره کل در هفته جوان 98 پرداخت.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان، به مناسبت هفته جوان، مجتبی جانعلی، مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان در مصاحبه اختصاصی با خبرگزاری برنا از سمنان، به ارزیابی عملکرد این اداره کل در هفته جوان 98 پرداخت.

ایشان با اشاره به برگزاری بیش از 50 برنامه ی شاخص در مرکز استان و 200 برنامه در شهرستان های تابعه به مناسبت هفته جوان، بیان داشت: رویکرد اصلی در همه برنامه های هفته جوان جمع آوری کمک برای سیل زدگان بوده که توسط تشکل های جوانان و با صرفه جویی در هزینه برنامه ها محقق شده و کمک های نقدی و غیر نقدی بسیار خوبی جمع آوری شده است.

جانعلی افزود در این راستا برنامه تجلیل از سرآمدان و کارمندان جوان دستگاه های اجرایی که  هر ساله در قالب جشنواره برگزار می شد امسال با همراهی سمن ها ی جوانان مقرر شد هزینه های آن به سیل زدگان اختصاص یابد. همچنین استان سمنان اولین استان کمک رسان به سیل زدگان بوده  و در روز 5 اردیبهشت ماه تعدادی از اعضای سمن های جوانان با محموله امدادی و گروه جُنگ و شادی به استان لرستان جهت خدمت رسانی  اعزام خواهند شد.

دبیر ستاد ساماندهی امور جوانان استان در ادامه به تشریح مهمترین برنامه های برگزار شده در هفته جوان پرداخت: مهمترین برنامه های هفته جوان در سطح استان شامل افتتاح خانه جوانان شهرستان شاهرود، نام گذاری یکی از روزهای هفته جوان به عنوان روز"گفتگو با جوانان" و ابلاغ به دستگاه های اجرایی جهت برگزاری جلسه گفتگو با جامعه مخاطب جوان، ارائه بسته آموزشی- خدماتی در خانه جوانان سمنان (دوره های آموزشی، مسابقات ورزشی، غربالگری سلامت جوانان، رصد ستارگان و...)، برگزاری نخستین جشنواره فیلم استانی برنا، فراخوان سومین جشنواره عکس جوان، برگزاری مجموعه رویدادهای فرهنگی و ورزشی در مهمانشهر سمنان توسط سمن ها (اردوگاه مهاجرین افغان)، اردوی عکاسی یک روزه با موضوع نقش های اجتماعی جوانان، روز اهدای خون جوان، اجرای طرح گفتمان جوان، پیاده روی شبانگاهی و پاکسازی محیط زیست و اردوهای گردشگری و هویتی، برگزاری کارگاه های آموزشی، مسابقات ورزشی و غیره است.

جانعلی در بحث عملکرد شهرستانی در هفته جوان افزود: در شهرستان ها نیز مراسم تجلیل از سرآمدان جوان به همراه برنامه گلریزان برای کمک به سیل زدگان و انواع برنامه های فرهنگی و ورزشی برگزار شد.

ایشان در انتها با اشاره به مراسم تقدیر از سرآمدان و کارمندان جوان برتر دستگاه های اجرایی استان در قالب جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان که با حضور معاون سیاسی- امنیتی استاندار، مدیران و مسئولان ارشد استان در صبح روز چهارشنبه برگزار شد، بیان داشت: جلسه امروز ستاد ساماندهی با محوریت تقدیر از جوانان برتر بهترین اختتامیه برای هفته جوان محسوب می شود.

ایشان در ادامه افزود: در آیین سرآمدان جوان  13 جوان برتر در حوزه گوناگون نظیر کارآفرین، نخبه و مخترع، ورزشکار، فعال اجتماعی، قاری، طلبه و... ، معرفی شده توسط ادارات کل مرتبط، تقدیر شدند و نیز در راستای زمینه سازی گردش نخبگان در دستگاه های اجرایی و توجه به نظام جایگزینی برای استفاده مطلوب از ظرفیت جوانان که مورد تاکید دولت محترم نیز هست، از کارمندان جوان دستگاه های اجرایی استان در این جلسه تقدیر شد. در این خصوص، دستورالعمل مربوطه به همراه شاخص های انتخاب کارمند جوان برتر به دستگاه های اجرایی استان ابلاغ گردید که از این بین حدود 54 دستگاه پاسخ نامه را داده و کارمند جوان برتر خود را اعلام نمودند و مراسم تقدیر از آنها در جلسه ستاد ساماندهی استان برگزار گردید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز